تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 39853

۷ کشته در پی تصادف خودرو حامل مهاجران غیرقانونی در آلمان

۷ کشته در پی تصادف خودرو حامل مهاجران غیرقانونی در آلمان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از دویچه وله، به گزارش اداره پلیس در «روزن‌هایم»، این خودرو که دارای پلاک وین، پایتخت اتریش بود با بیش از ۲۰ مسافر ساعت ۱۵:۰۳ صبح برای فرار از کنترل پلیس با سرعت زیاد در یک خروجی در فاصله ۵۰ کیلومتری مرز اتریش از جاده

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از دویچه وله، به گزارش اداره پلیس در «روزن‌هایم»، این خودرو که دارای پلاک وین، پایتخت اتریش بود با بیش از ۲۰ مسافر ساعت ۱۵:۰۳ صبح برای فرار از کنترل پلیس با سرعت زیاد در یک خروجی در فاصله ۵۰ کیلومتری مرز اتریش از جاده خارج و واژگون شده است.
بنا بر این گزارش، اتوبان مسیر «مونیخ» و «پاسائو» کاملا مسدود شده و نیروهای امدادگر در حال کمک‌رسانی به مجروحین و خارج کردن اجساد هستند. همچنین در میان مصدوم شدگان که به بیمارستان‌های شهرهای اطراف منتقل شده‌اند، شماری کودک نیز دیده می‌شوند.
دادستانی آلمان تحقیقات درباره این سانحه مرگبار را برعهده گرفته است.
به گزارش پلیس فدرال آلمان و پلیس مرزی ایالت بایرن، در ماه‌های اخیر بر شمار تردد خودروهای حامل مهاجران غیر قانونی در مناطق مرزی به شدت افزوده شده است.
چندی پیش نیز یک خودرو حامل چهار مهاجر غیر قانونی برای فرار از کنترل پلیس دچار سانحه شد که در جریان این حادثه دو نفر به شدت مجروح شدند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.