تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 44707

۶۴۲۷ نفر با آمبولانس های ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند

۶۴۲۷ نفر با آمبولانس های ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل توکلی، در ارتباط با حوادث هفته گذشته (۸ الی ۱۵ دی)، گفت: طی این مدت در مجموع ۲۵۸۹۱ مأموریت (۱ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) در مرکز ارتباطات ۱۱۵ سازمان اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۷ به مراکز درمانی انتقال یافتند (۹

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل توکلی، در ارتباط با حوادث هفته گذشته (۸ الی ۱۵ دی)، گفت: طی این مدت در مجموع ۲۵۸۹۱ مأموریت (۱ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) در مرکز ارتباطات ۱۱۵ سازمان اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۷ به مراکز درمانی انتقال یافتند (۹ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) و ۱۹۴۶۴ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.
وی افزود: در این مدت ۷۱۱۴۸ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد (۲ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) که از این تعداد ۴۱۶۹ مزاحم (۴۴ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) بوده است.
توکلی گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده، ۳۸۴۱ مورد حوادث ترافیکی (۱ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) و ۲۲۰۵۰ مورد حوادث غیرترافیکی (۵ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) بوده است.
وی افزود: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی ۶ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. ۶۸ نفر نیز متأسفانه با گاز CO مسموم شدند. مسمومیت با گاز CO با ۷ مسموم از حوادث مهم این هفته بوده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.