تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
کد خبر : 1964

برنز تاریخی بسکتبال استرالیا در المپیک با درخشش میلز

برنز تاریخی بسکتبال استرالیا در المپیک با درخشش میلز

به گزارش ایسنا، در انتهای دیدار رده‌بندی رقابت‌های بسکتبال مردان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تیم ملی استرالیا موفق شد با پیروزی ۱۰۷ – ۹۳ مقابل اسلوونی، مدال برنز مسابقات المپیک را به دست آورد. استرالیایی‌ها که تاکنون هیچگاه مدال مسابقات المپیک را به دست نیاورده بودند، با این پیروزی تاریخی مدال برنز رقابت‌های توکیو را

به گزارش ایسنا، در انتهای دیدار رده‌بندی رقابت‌های بسکتبال مردان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تیم ملی استرالیا موفق شد با پیروزی ۱۰۷ – ۹۳ مقابل اسلوونی، مدال برنز مسابقات المپیک را به دست آورد.

استرالیایی‌ها که تاکنون هیچگاه مدال مسابقات المپیک را به دست نیاورده بودند، با این پیروزی تاریخی مدال برنز رقابت‌های توکیو را به دست آوردند تا طلسم عدم کسب مدال کانگوروها در المپیک را بشکنند.

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:
کوارتر اول: ۱۹ – ۲۰ استرالیا
کوارتر دوم: ۲۶ – ۳۳ استرالیا
کوارتر سوم: ۲۲ – ۲۵ استرالیا
کوارتر چهارم: ۲۶ – ۲۹ استرالیا

«پتی میلز» فوق ستاره تیم ملی بسکتبال استرالیا در این پیروزی کانگوروها نقش پر رنگی داشت. او در این بازی با کسب ۴۲ امتیاز و ۹ پاس گل، بهترین بازیکن زمین شد.

به این ترتیب پرونده این دوره‌ از مسابقات بسکتبال در بازی‌های المپیک با قهرمانی آمریکا، نایب قهرمانی فرانسه و سومی تاریخی تیم ملی استرالیا بسته شد. اسلوونی نیز به همراه فوق ستاره خود «لوکا دانچیچ» با قرار گرفتن در رتبه چهارم دستش از رسیدن به مدال المپیک کوتاه ماند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.