تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 42206

یک بازی مهم برای پورموسوی و مورایس در اهواز

یک بازی مهم برای پورموسوی و مورایس در اهواز

هفته یازدهم لیگ برتر از امروز دوم آذرماه آغاز می شود که در تک بازی روز نخست، استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای سپاهان است. دیداری که با توجه به این که نماینده خوزستان در قعر جدول قرار دارد و طی هفته های گذشته امتیازات زیادی را از دست داده است، برای این تیم

هفته یازدهم لیگ برتر از امروز دوم آذرماه آغاز می شود که در تک بازی روز نخست، استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای سپاهان است. دیداری که با توجه به این که نماینده خوزستان در قعر جدول قرار دارد و طی هفته های گذشته امتیازات زیادی را از دست داده است، برای این تیم از اهمیت زیادی برخوردار است.
به گزارش ایسنا، حریف امروز استقلالی ها تیمی است که از نظر مهره و حتی امکانات سخت افزاری و مالی قابل قیاس با این تیم نیست اما فارغ از تمام این شرایط نابرابر، شاگردان جوان پورموسوی که طی هفته های گذشته علی رغم نمایش های خوب موفق به کسب امتیازات لازم نشده اند، در این بازی محکوم به برد هستند
از آن جا تیم پورموسوی حتی نسبت به بازی های ابتدای فصل، جوان تر و با انگیزه تر شده است، به نظر می رسد باوجود تفاوت از زمین تا آسمان دو تیم استقلال و سپاهان از نظر مهره، جوان های استقلال خوزستان روز سختی را برای نماینده اصفهان رقم بزنند.
این تقابل برای شاگردان مورایس در سپاهان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ سه امتیازی که به اصفهانی ها کمک می کند ۱۸ امتیازی شده و فاصله شان با رقبای بالاسری شان کمتر شود.
به نظر می رسد، تقابل امروز فوتبال خوزستان و اصفهان دیدنی خواهد بود.
همچنین در پنج تقابل گذشته دو تیم، یک برد برای استقلال خوزستان و یک برد برای سپاهان بوده و سه بازی با تساوی به پایان رسیده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.