تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 23114

داوری: دنبال ساخت کمپ تیم‌های ملی بسکتبال هستیم

داوری: دنبال ساخت کمپ تیم‌های ملی بسکتبال هستیم

به گزارش ایسنا، در حاشیه دومین کنگره شهدای ورزشکار، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: به عنوان جامعه‌ بسکتبال و قسمتی از ورزش کشور، دین زیادی از جانب این شهدای عزیز و ورزشکار به گردن ما است. اگر راه این بزرگواران ادامه پیدا نکند این پرچم مقدس، وحدت و یکپارچگی را در کشور نخواهیم

به گزارش ایسنا، در حاشیه دومین کنگره شهدای ورزشکار، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: به عنوان جامعه‌ بسکتبال و قسمتی از ورزش کشور، دین زیادی از جانب این شهدای عزیز و ورزشکار به گردن ما است. اگر راه این بزرگواران ادامه پیدا نکند این پرچم مقدس، وحدت و یکپارچگی را در کشور نخواهیم داشت و مشکلات زیادی به وجود می‌آید.
او ادامه داد: این شد که بنده به نمایندگی از جامعه بسکتبال به این کنگره بزرگ وارد شدم تا تشکر و قدردانی خود را اعلام کنیم. امیدوارم شجاعت و از خودگذشتگی که این شهدای بزرگوار برای کشور ما داشتند و زندگی خود را صرف این کشور کردند، توسط نسل جدید که تصمیم گیرنده آینده ایران هستند ادامه پیدا کند. تلاش جامعه ورزش و بسکتبال هم ادامه دادن این مسیر پرافتخار و دوست داشتنی است.
داوری درباره شرایط لیگ برتر بسکتبال ایران نیز توضیح داد: ما سعی کردیم تعداد تیم‌ها کم شود چون روی کیفیت لیگ تاثیرگذار است و الان با ۱۲ تیم کار می‌کنیم. بازی‌ها رفت و برگشت است تا بسکتبال با شور زیاد در استان‌ها پیگری شود. الان اوایل مسابقات است و با بهتر شدن شرایط لیگ به نظرم کیفیت و بازی‌های بسیار خوبی خواهیم داشت. ضمن اینکه در همین هفته سوم سه بازی ما با اختلاف یک گل تمام شد که نشان از کیفیت و سطح بالای بازی‌ها است.
او درباره انتقادهای مصطفی هاشمی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی نیز گفت: متاسفانه این برنامه را ندیدم و فقط خبرهای آن را شنیدم، ایشان برای ما قابل احترام هستند و مربی من بوده‌اند، نظرات شخصی خود را گفته‌اند. چون دقیق نمی‌دانم چه گفته‌اند نظری نمی‌دهم اما دید ما به همه جامعه بسکتبال یکسان است و به دور از هر مسئله‌ای تصمیمی که در فدراسیون می‌گیریم برای پیشبرد بسکتبال است و مشکل شخصی نداریم.
داوری درباره زمان شروع ساخت خانه بسکتبال جدید توضیح داد: جدا از خانه بسکتبال ما نیازمند یک کمپ خوب و حرفه‌ای هستیم. هدف اصلی و اول ما ساخت کمپ تیم‌های ملی است که صحبت‌ کرده‌ایم و در حال طراحی‌های اولیه هستیم تا پس از ساخت این کمپ درباره سالن مسابقات تصمیم گیری کنیم. ضمن اینکه امسال برای اولین بار بود این حجم از اردوها، مسابقات و اعزام‌ها را در بخش زنان و مردان داشتیم و با توجه به ظرفیت بسکتبال در کشور، باید بهترین امکانات را فراهم کنیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.