تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 37132

گل‌محمدی: انگیزه ما فراتر از تصور است

گل‌محمدی: انگیزه ما فراتر از تصور است

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با ذوب‌آهن اظهار کرد: امیدوارم فردا روز خوب و بازی خوبی برای ما باشد. بازی حساسی است ولی همه بازی‌ها برای ما مثل فینال هستند. بازی فردا هیچ فرقی با فینال حذفی یا بازی آخر لیگ برتر ندارد. امسال

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با ذوب‌آهن اظهار کرد: امیدوارم فردا روز خوب و بازی خوبی برای ما باشد. بازی حساسی است ولی همه بازی‌ها برای ما مثل فینال هستند. بازی فردا هیچ فرقی با فینال حذفی یا بازی آخر لیگ برتر ندارد. امسال سال سختی است و باید سعی کنیم امتیازها را جمع کنیم. برای قهرمان شدن باید انگیزه خوبی داشته‌ باشیم. بازیکنان با همه مشکلاتی که دارند خوب تمرین می‌کنند و تمرکز خوبی دارند و انگیزه‌شان فراتر از چیزی است که تصور می‌شود.
وی گفت: مقابل تیمی بازی داریم که تیم خوبی است. ذوب‌آهن هفته قبل نشان داد که تیم با کیفیتی است و بازیکنان جوان خوبی خصوصا در حمله دارد. فردا روز سختی برای ماست. از آن طرف نبود هوادار می‌تواند مزید بر علت باشد. نبودن آنها به ضرر ماست. چه موقع می‌خواهند به زمین بیایند خبر نداریم. نقطه ضعف بزرگی برای فوتبال ما و برای کسانی است که باعث و بانی این اتفاق شده‌اند. زیرساخت را نتوانسته‌اند بعد از سال‌ها برای هواداران به وجود بیاورند. فقط اسم مدیریت داشته‌اند وگرنه کاری برای فوتبال و ورزش نکرده‌اند. امیدوارم بازی خوبی باشد و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم. همیشه به بازیکنان گفته‌ام بازی پیش رو بازی حساسی است. مطمئنم بازی جذابی برای هر دو تیم می‌تواند باشد.
گل‌محمدی در ادامه گفت: ما اصلا به رکوردهایی که می‌گویند فکر نمی‌کنیم. ما فقط متمرکز روی بازی فردا هستیم و فقط می‌خواهیم ببریم. این کاری است که باید انجام دهیم بالاخره فوتبال است و نتیجه بازی قابل پیش بینی نیست. بازیکنان با انگیزه بالا برای برد به زمین می‌روند و امیدوارم که نتیجه بدهد.
سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: راجع به بازیکنانی که از ما جدا شدند صحبتی ندارم ولی یاسین سلمانی در همین مدت که به تیم اضافه شده نشان داده که ظرفیت و انگیزه خوبی دارد. کار زیاد دارد و باید بیشتر کار کند و سرسختی بیشتری داشته باشد تا از کیفیت فنی‌ای که دارد بیشتر استفاده کند. این فضا را با تمرینات مداوم آماده می‌کنیم. باید خودش هم اراده خوبی داشته باشد و به سطح اول فوتبال بیاید. بازیکنی را به سطح تیم اضافه می‌کنیم که به تیم کمک کند. اینکه از روی اجبار بازیکن خارجی بگیریم تجربه خوبی نداشته‌ایم. باید کسی که می‌آید تاثیرگذار باشد و باری از روی دوش تیم بردارد وگرنه هزینه اضافه است و جای بازیکن دیگر را کم می‌کند. دنبال این هستیم که اگر بتوانیم با محدودیت‌های زیادی که باشگاه دارد بازیکن بگیریم. دنبال این هستیم که تیم را در خط دفاعی هم تقویت کنیم.
به گزارش ایسنا، دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.
ادامه دارد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.