تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 44462

گزارش رسانه عبری از «شنبه سیاه» و نفوذ حماس به شهرک‌های صهیونیستی+ فیلم

گزارش رسانه عبری از «شنبه سیاه» و نفوذ حماس به شهرک‌های صهیونیستی+ فیلم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارشی با انتشار تصاویری به چگونگی ورود رزمندگان مقاومت فلسطین و به ویژه جنبش حماس به شهرک‌های صهیونیست نشین منطقه غلاف غزه و تسلط بر آنها پرداخته‌است. این شبکه عبری در گزارش خود اعلام کرد: در طول مسیر غزه به شهرک‌های جنوب،

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارشی با انتشار تصاویری به چگونگی ورود رزمندگان مقاومت فلسطین و به ویژه جنبش حماس به شهرک‌های صهیونیست نشین منطقه غلاف غزه و تسلط بر آنها پرداخته‌است.
این شبکه عبری در گزارش خود اعلام کرد: در طول مسیر غزه به شهرک‌های جنوب، از لحظه شکافتن حصار با استفاده از مواد منفجره تا نفوذ به «کیبوتص‌ها» (شهرک‌های صهیونیستی)، فریاد می‌زدند: «خدایا ما را قوی کن، خدایا» و وقتی به دروازه زرد یکی از کیبوتس‌ها رسیدند، قفل را شکسته و بدون هیچ مانعی وارد آن شدند.

در این گزارش آمده‌است: این لحظات «شنبه سیاه» است که در آن گروه بزرگی از مبارزان فلسطینی از اعضای نیروی نخبه حماس، با خودروهایشان و پیاده در داخل شهرک‌ها تردد کرده و با دوربین تمامی تحرکات خود را ثبت و ضبط کردند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد: آنها در حالی که اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌های خود را از نوار غزه به سمت حصار مرزی هدایت می‌کردند، فریاد می‌زدند و در تمام طول مسیر با هیجان یکدیگر را تشویق می‌کردند و بررسی می‌کردند که دوربین‌ها همه چیز را ثبت کرده باشند.
در ادامه این گزارش آمده‌است: آنها (مبارزان فلسطینی) زمانی که از حصار مرزی عبور کردند، امنیت اسرائیل را به تمسخر گرفته و گفتند: «پس آژیرهای خطر کجا هستند؟». فلسطینی‌ها زمانی که به حصار مرزی رسیدند با بمب آن را منفجر کرده و فریاد زدند که اینجا سرزمین ماست.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.
این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر (دهم آذر) بار دیگر از سر گرفته شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.