تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱
کد خبر : 51355

نفت با شکست مس به بقا امیدوار شد/ملوان از شکست برابر هوادار گریخت

نفت با شکست مس به بقا امیدوار شد/ملوان از شکست برابر هوادار گریخت

تیم فوتبال صنعت نفت با برتری برابر مس رفسنجان به ماندن در لیگ برتر امیدوار شد. ملوان هم در ورزشگاه خانگی از شکست برابر هوادار گریخت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه پیگیری شد که تیم‌های هوادار و ملوان به تساوی یک به یک رسیدند و صنعت نفت هم با نتیجه یک بر صفر مس را شکست داد.
صنعت نفت یک – مس رفسنجان صفر
در دیدارهای این دو تیم در ادوار رقابت‌های لیگ برتر، تیم مس دست بالاتر را داشته و در ۷ بازی رو در رو، ۳ پیروزی سهم مس و یک پیروزی سهم صنعت نفت بوده و ۳ دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود صنعت نفت به پایان رسید و شاگردان فراز کمالوند که در انتهای جدول حضور دارند برای زنده نگه داشتن اندک شانس خود برای بقا در لیگ برتر باید این بازی را به سود خود به پایان می‌رساندند.
صنعت نفت در ۵ بازی اخیر خود ۴ شکست و یک پیروزی را به دست آورده و تیم مس نیز موفق به کسب ۴ تساوی و یک پیروزی شده است. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد.
ترکیب صنعت نفت:
پیام پارسا(کارت زرد)، میثم تهی دست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیج پور، طالب ریکانی (کارت زرد) (۵۷- رحیم آلبوغبیش)، امیر محمد پناهی، صادق بارانی، حسین سنگیر گیر (۶۱- فرشاد محمدی مهر)، حسین شنانی، یوسف کی شمس (۷۲- فاخر تهامی) و علی یوسف.
ترکیب مس:
حامد لک، محمد نژاد مهدی، مجید نصیری، میثم تیموری، حسن جعفری (۵۹- حسین کریم زاده)، جلال الدین علی محمدی، محمدرضا مهدی زاده (کارت زرد دوم)، عرفان شهریاری، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده (کارت زرد).
صنعت نفت در این دیدار موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند و در دقیقه ۱۹ «علی یوسف» تیمش را پیش انداخت تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.
در نیمه دوم هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود صنعت نفت به پایان برسد.
در جدول رده بندی، صنعت نفت با ۱۹ امتیاز قعرنشین است و مس هم با ۳۱ امتیاز در رده دهم قرار دارد.

توقف ملوان برابر هوادار
تیم ملوان برای رسیدن به جمع ۴ تیم بالای جدول و هوادار برای قرارگیری در نیمه اول جدول، به پیروزی در این بازی چشم دوخته‌اند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت و شاگردان مهدی تارتار امیدوارند تا این بار و در خانه موفق به شکست هوادار مسعود شجاعی شوند. مصاف این دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر تاکنون با نتیجه تساوی خاتمه نیافته و همیشه با پیروزی یکی از دو تیم همراه بوده است.
در ۹ دیدار رو در روی دو تیم در لیگ دسته اول و لیگ برتر، ۴ پیروزی سهم هوادار و دو پیروزی سهم ملوان بوده و ۳ دیدار هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران برگزار شد.
ترکیب ملوان:
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی (۴۶- سعید باقرپسند)، آرمان اکوان، میلاد باقری(۸۲- جلال مداحی)، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار، محمدرضا سلیمانی (۴۶- حسین صادقی)، محمد عمری، رضا جعفری.
ترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، مجتبی لطفی (کارت زرد)، مرتضی منصوری (کارت زرد)، سبحان پسندیده، سیدمحمد میری (کارت زرد) (۶۳- مهدی گودرزی)، محمد عباسی (کارت زرد)، محسن سفید چقایی (کارت زرد)، بابک مرادی(۷۱- فرهاد زاوشی) ، داریوش شجاعیان (۶۳- ادریس رحمانی)، امین قاسمی‌نژاد (کارت زرد)، (71- صائب محبی)، عبدالکریم اسلامی (76- امیرحسین بهادر).
در نیمه اول این دیدار، هوادار عملکرد خوبی داشت و در همان ابتدای کار و در دقیقه ۴ «بابک مرادی» موفق شد تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد تا نیمه اول با برتری شاگردان مسعود شجاعی به پایان برسد.
در نیمه دوم کار با همین نتیجه دنبال می‌شد تا اینکه ملوانی‌ها در دقیقه ۸۶ صاحب یک ضربه پنالتی شدند و محمد عمری موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.
در جدول رده بندی، ملوان با ۴۰ امتیاز پنجم است و هوادار هم با ۲۹ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.