تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 24025

لاپید: بروز انتفاضه جدید بعید است

لاپید: بروز انتفاضه جدید بعید است

به گزارش ایسنا، یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه یدیعوت آحارونوت گفت، بخش بیشتری از ارتش این رژیم در حال حاضر در کرانه باختری مستقر است و تنش فعلی در قدس و کرانه باختری ربطی به سیاست دولتش ندارد. وی مدعی شد، نیروهای اشغالگر در عملیات “موج شکن” که از اواخر

به گزارش ایسنا، یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه یدیعوت آحارونوت گفت، بخش بیشتری از ارتش این رژیم در حال حاضر در کرانه باختری مستقر است و تنش فعلی در قدس و کرانه باختری ربطی به سیاست دولتش ندارد.
وی مدعی شد، نیروهای اشغالگر در عملیات “موج شکن” که از اواخر ماه مارس در کرانه باختری بخصوص در جنین و نابلس شروع شده، “عملکرد خوبی” دارند و هدف از آن نابودی “تروریسم” است.
لاپید گفت، ارتش رژیم صهیونیستی در حال انجام یک عملیات بسیار سنگین داخل مناطق کرانه باختری و در نقاط دشواری مانند شهر قدیمی در نابلس و اردوگاه جنین است و طی ماه‌های اخیر ۳۷۰ عملیات شهادت‌طلبانه را در شهرها و روستاهای کرانه باختری خنثی کرده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مصاحبه خود، بروز انتفاضه جدید در اراضی اشغالی را بعید دانست و گفت: اگر انتفاضه جدیدی رخ دهد تل‌آویو آماده مقابله است، همانطور که سال‌ها با عملیات‌هایی که از غزه با موشک‌ها و بالن‌های حاوی مواد منفجره صورت می‌گیرد بدون تردید و به گونه‌ای که قبلاً با آن مقابله نشده بود، مقابله کرد. اسرائیل در همه بخش ها در حال فعالیت است و در حال حاضر بیشتر نیروهایش در کرانه باختری روی نابودی “تروریسم” کار می‌کنند.
وی در ادامه گفت: ما باید تصمیم بگیریم که آیا می‌خواهیم بر سه میلیون فلسطینی در جنین، نابلس و رام‌الله که از ما متنفرند کنترل پیدا کنیم یا آنها را به حال خود رها کنیم و اگر در شرایط مناسب و با وجود تضمین‌های مناسب از من این سوال را بکنید، می‌گویم با آنها خداحافظی خواهیم کرد.
همچنین لاپید به انتخابات پارلمانی آتی در اراضی اشغالی اشاره کرد و گفت، در هیچ دولتی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی مشارکت نخواهد کرد.
اخیرا شهرهای کرانه باختری در واکنش به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها صحنه تشدید عملیات مقاومتی است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.