تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 30817

گردهمایی نوجوانان منتخب کشتی کشور در گرگان/ انتخاب ملی پوشان در اردوی گرگان

گردهمایی نوجوانان منتخب کشتی کشور در گرگان/ انتخاب ملی پوشان در اردوی گرگان

بهنام احسان پور شامگاه امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ در حاشیه برگزاری اردوی ۱۰ روزه تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در شهرستان گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اردو از ۱۸ فروردین با هدف شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قرقیزستان با حضور ۳۶ کشتی گیر از سراسر کشور زیرنظر

بهنام احسان پور شامگاه امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ در حاشیه برگزاری اردوی ۱۰ روزه تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در شهرستان گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اردو از ۱۸ فروردین با هدف شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قرقیزستان با حضور ۳۶ کشتی گیر از سراسر کشور زیرنظر هشت مربی به میزبانی استان گلستان و شهرستان گرگان آغاز شد.
وی با بیان اینکه شرایط خوبی توسط هیئت کشتی استان گلستان برای میزبانی از ملی پوشان حاضر در این اردو فراهم شده است، ادامه داد: تلاش‌های خوبی در گلستان صورت گرفته تا وضعیت اسکان، تغذیه، سالن و امکانات تمرینی در این اردو مطلوب باشد و ملی پوشان در شرایط ایده‌آل در کنار استعدادهای نوجوان کشتی استان گلستان به تمرینات خود ادامه دهند.
سرمربی تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد با تأکید بر اینکه کشتی‌گیرانی که به این اردو دعوت شده‌اند، مجموعه از منتخبین قهرمان کشور هستند، افزود: نوجوانان اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور از استان‌های مازندران، تهران، کرمانشاه، خراسان رضوی و سایر استان‌ها به این اردو دعوت شده‌اند.
وی شرایط اردو را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: تیم ملی نوجوانان بدون حاشیه به کار خود ادامه می‌دهد و امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی را در مسابقات آسیا کسب کنیم.

احسان پور برگزاری نخستین رویداد رسمی پیش روی ملی پوشان کشتی را مسابقات آسیایی قرقیزستان در ۲۰ خرداد ماه سال جاری عنوان کرد و توضیح داد: با نظر کادر فنی ملی پوشان از میان کشتی‌گیران حاضر در همین اردو انتخاب می‌شوند.
وی این اردو را نخستین گردهمایی تیم ملی نوجوانان برشمرد و تصریح کرد: رده سنی نوجوانان آینده و پشتوانه کشتی کشور در مسابقات جهانی و المپیکی هستند و قطعاً کار آنها در این سن بدون ضعف فنی نمی‌شود و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا با کمک کادر فنی نواقص ۱۰ وزن این رده را مرتفع کنیم.
سرمربی تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد به نقش استان‌ها در استعدادیابی و تحمل زحمات ارتقای کیفیت فنی رده‌های پایه اشاره و اضافه کرد: در این اردوها نمایندگان کشتی استان‌های گردهم می‌آیند و اگر استان‌هایی مثل گلستان و گیلان که فاقد نماینده هستند به مقوله استعدادیابی بیشتر و با برنامه‌تر اهمیت دهند یقیناً موفق خواهند بود.
وی استان گلستان را یکی از قطب‌های کشتی کشور در سال‌های نه چندان دور دانست و گفت: با برنامه‌ریزی می‌شود به روزهای گذشته بازگشت و قهرمانان جدیدی را در این عرصه معرفی کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.