تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۳۹
کد خبر : 8386

کی‌شمس: نتایج در حد نام نفت آبادان نیست / شرمنده هواداران شدم

کی‌شمس: نتایج در حد نام نفت آبادان نیست / شرمنده هواداران شدم

جهانگیر کی شمس در گفت و گو با ایسنا با ابراز ناراحتی نسبت به عملکرد تیم در سه هفته اخیر لیگ برتر، اظهارکرد: علی رغم این که با مشکلات مالی مواجه ایم اما هیچ چیزی برای تیم کم نگذاشته ایم و بعد متاسفانه چنین نتایجی رقم می خورد. نتایج  راضی کننده نیست. در پی همین

جهانگیر کی شمس در گفت و گو با ایسنا با ابراز ناراحتی نسبت به عملکرد تیم در سه هفته اخیر لیگ برتر، اظهارکرد: علی رغم این که با مشکلات مالی مواجه ایم اما هیچ چیزی برای تیم کم نگذاشته ایم و بعد متاسفانه چنین نتایجی رقم می خورد. نتایج  راضی کننده نیست. در پی همین نتایج ضعیف نیز ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم، کسر شد.

وی افزود: قطعا آغاز دیرهنگام تمرینات و عدم آماده سازی تیم از دلایل کسب این نتایج است. مطمئنا نفت آبادان با ذوب آهن که از تیرماه تیم خود را بست، متفاوت است اما این ها دلیلی بر این نوع بازی نفت و مسائل فنی نیست. واقعا نتایج ما در حد نام صنعت نفت نیست، آن هم وقتی ما هر آن چه کادرفنی درخواست کرده بود را مهیا کردیم.

سرپرست باشگاه نفت آبادان گفت: متاسفانه در این چند هفته آقای منصوریان را کنار تیم نداشتیم و مطمئنا حضور خود او تاثیرگذار است. باید ببینیم در روزهای آینده شرایط به چه صورتی پیش خواهد رفت. بازهم تاکید می کنم جای هیچ بهانه ای برای اعضای تیم وجود ندارد زیرا امکانات سخت افزاری و دیگر شرایط برای تیم مهیا بوده است.

وی با تاکید بر این که نتایج رضایت بخش نبوده است، عنوان کرد: انتظار ما این بود که تیم خیلی بهتر از این بازی کند. هواداران و پیشکسوتان بسیاری دلسوزانه کنار تیم هستند و بعد از باخت به فجرسپاسی وقتی چهره خیلی از هواداران را دیدم، شرمنده شدم. باید به این هوادار حق داد. فشار زیادی روی تیم و هواداران است و امیدوارم تلاش همه برای نتیجه بهتر، جواب دهد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.