تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 21678

کمپ بین‌المللی پناهجویان تکواندو در ایران راه‌اندازی می‌شود

کمپ بین‌المللی پناهجویان تکواندو در ایران راه‌اندازی  می‌شود

به گزارش ایسنا، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو که به دعوت رئیس فدراسیون جهانی تکواندو برای امضای تفاهم نامه بشر دوستانه راهی فرانسه شده است، در حاشیه رقابت‌های گرندپری پاریس، با مسئولان فدراسیون جهانی دیدار و گفت‌وگو کرد. در این جلسه که «چو» رئیس فدراسیون جهانی نیز حضور داشت، در خصوص راه اندازی کمپ بین‌المللی

به گزارش ایسنا، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو که به دعوت رئیس فدراسیون جهانی تکواندو برای امضای تفاهم نامه بشر دوستانه راهی فرانسه شده است، در حاشیه رقابت‌های گرندپری پاریس، با مسئولان فدراسیون جهانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه که «چو» رئیس فدراسیون جهانی نیز حضور داشت، در خصوص راه اندازی کمپ بین‌المللی پناهجویان در ایران بحث و تبادل نظر شد و در نهایت تفاهم نامه همکاری در همین خصوص به امضاء هادی ساعی و رئیس فدراسیون جهانی رسید.

پیش از این و در جریان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون جهانی، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون تکواندو در قونیه برگزار شد و هادی ساعی پیشنهاد راه اندازی کمپ پناهندگان تکواندو در ایران را ارائه کرد که با استقبال «چو» مواجه شد و در نهایت در پاریس تفاهم نامه‌ای در همین خصوص به امضای طرفین رسید. 

اکنون با امضای این تفاهم‌نامه، به زودی کمپ پناهندگان تکواندو در ایران با حمایت فدراسیون تکواندو تاسیس خواهد شد تا علاقه مندان زیر سایه صلح و دوستی به ورزش مورد علاقه خود این بار در ایران بپردازند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.