تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 40435

کمتر از پیکان اشتباه کردیم، دلیل پیروزی‌مان همین بود

کمتر از پیکان اشتباه کردیم، دلیل پیروزی‌مان همین بود

«کامبیز یعقوبی» پس از پیروزی سه بر یک مقابل پیکان در هفته نخست لیگ برتر مردان گفت: همیشه بازی اول جز سخت‌ترین بازی‌های لیگ محسوب می شود، چون تیم‌ها شناخت کاملی از هم ندارند و هماهنگی کافی بین آنها شکل نگرفته است. وی افزود: قبل از شروع مسابقات دو ماه تمرینات خوب و منظمی را

«کامبیز یعقوبی» پس از پیروزی سه بر یک مقابل پیکان در هفته نخست لیگ برتر مردان گفت: همیشه بازی اول جز سخت‌ترین بازی‌های لیگ محسوب می شود، چون تیم‌ها شناخت کاملی از هم ندارند و هماهنگی کافی بین آنها شکل نگرفته است.
وی افزود: قبل از شروع مسابقات دو ماه تمرینات خوب و منظمی را برگزار کرده بودیم و فکر می کنم از نظر هماهنگی بهتر از پیکان بودیم و این موضوع به تیم کمک کرد تا در لحظات حساس کمتر اشتباه کنیم و به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم والیبال چادر ملو اردکان گفت: بازی زیبایی بود و فکر نمی کردم که برابر پیکان این کیفیت را ارائه کنیم، از شاگردانم راضی هستم، اما در ادامه قطعاً کار سختی داریم و باید بیشتر تلاش کنیم تا به هماهنگی برسیم.
یعقوبی در پایان گفت: به تیم پیکان هم تبریک می گویم، آنها تیم خوبی هستند که از کادر فنی قدرتمندی بهره می برند و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.