تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 40084

کسی به فکر خانه دار شدن تکواندو نیست/ امیدوارم دلسوزان امروز تکواندو مدیریت آن را به دست گیرند

کسی به فکر خانه دار شدن تکواندو نیست/ امیدوارم دلسوزان امروز تکواندو مدیریت آن را به دست گیرند

«حسین گلمحمدی» در خصوص وضعیت ورزش تکواندو استان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: سال ۱۳۹۹ در اوج کرونا و در تعطیلی مطلق کشور که اجازه برگزاری هیچ مسابقه ای از سوی ستاد مبارزه با کرونا داده نمی‌شد، تکواندو استان را تحویل گرفتیم و در همان ابتدای کار نیز انتقادهای تندی از سوی برخی به مدیریت

«حسین گلمحمدی» در خصوص وضعیت ورزش تکواندو استان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: سال ۱۳۹۹ در اوج کرونا و در تعطیلی مطلق کشور که اجازه برگزاری هیچ مسابقه ای از سوی ستاد مبارزه با کرونا داده نمی‌شد، تکواندو استان را تحویل گرفتیم و در همان ابتدای کار نیز انتقادهای تندی از سوی برخی به مدیریت هیات می‌شد که چرا مسابقه ای برگزار نمی‌کنیم، اما آن زمان هیچ کسی نبود که بگوید اصلا مجوزی صادر نمی‌شود که ما بخواهیم در تکواندو مسابقه برگزار کنیم، اما امروز که در شش ماه اول سال ۱۴۰۲، شش مسابقه استانی برگزار کرده‌ایم کسی نمی‌بیند.
وی افزود: تکواندو یزد در سال ۱۳۹۹ در جایگاه ۲۷ کشور قرار داشت که بنده به عنوان دبیر هیات انتخاب شدم و امروز در حالی که در سال پایانی دوره چهارساله هیات قرار داریم با حمایت‌ها و تلاش های جامعه تکواندو استان در جایگاه ۱۷ کشور قرار داریم.
دبیر هیات تکواندو استان خاطر نشان کرد: مهم ترین و بزرگترین مشکل امروز هیات تکواندو استان نداشتن مکانی مناسب برای ایجاد خانه تکواندو است و متاسفانه کسی هم به فکر خانه دار کردن هیات تکواندو نیست، دلیل آن هم مشخص است، چراکه کسی دغده ورزش را ندارد.
گلمحمدی افزود: بازدید های زیادی از سالن های ورزشی شهر یزد که در اختیار بعضی از ارگان ها و ادارات که بلااستفاده مانده و در حال خاک خوردن است داشتیم، اما کسی حتی قادر به همکاری با هیات تکواندو برای خانه دار شدن این هیات نیست. 
وی در پاسخ به این سوال که چرا هیات تکواندو میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را نمی‌گیرد؛ گفت: در سال ۱۴۰۱ میزبان مسابقات منطقه ای با حضور شش استان شدیم و به بهترین نحو ممکن نیز این مسابقات را برگزار کردیم، اما زمانی که هیات زیر ساخت مناسبی ندارد چگونه از ۳۰ استان و چندین قهرمان کشور میزبانی کنیم؟ زمانی که برای برگزاری یک مسابقه استانی دغدغه تامین یک تخته تاتامی و سیستم امتیازدهی داریم، چگونه می‌توان درخواست میزبانی از مسابقات قهرمانی کشور را به فدراسیون داد؟
گلمحمدی خاطرنشان کرد: وضعیت زیر ساخت های ورزشی استان برای هر رشته ورزشی متفاوت است اما در مجموع استان یزد با وجود پتانسیلی که دارد در طی سالهای گذشته در زمینه ساخت و توسعه زیر ساخت‌ها ضعیف عمل کرده و در حال حاضر نیز اوضاع خوبی ندارد.
دبیر هیات تکواندو استان در خصوص وضعیت قهرمانی تکواندو استان گفت: در بخش پومسه و پاراتکواندو، قهرمان ملی و بین المللی داریم، همچنین در تکواندو بانوان و پومسه جایگاه خوبی در کشور داریم و در رده سنی نونهالان دختران اعزام به قهرمانی جهان و در پاراتکواندو «سعید صادقیانپور» را در ترکیب تیم ملی داریم که به مسابقات پارا آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ نیز اعزام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امسال، سال پایانی دوره چهارساله هیات است و در آذرماه انتخابات دوره چهارساله بعدی برگزار می‌شود گفت: به هیچ عنوان برای تصدی پست ریاست هیات کاندید نخواهم شد و هیچ تمایلی به این موضوع ندارم و امیدوارم افرادی که امروز دلسوز تکواندو هستند سکان این هیات پرافختار را در دست بگیرند و روزی فرا برسد که هیات تکواندو استان یزد در جمع پنج هیات برتر کشور قرار گیرد.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.