تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 47252

یاران عبادی‌پور روی دور باخت/ اورال اوفا با لژیونر ایران در منطقه سقوط!

یاران عبادی‌پور روی دور باخت/ اورال اوفا با لژیونر ایران در منطقه سقوط!

به گزارش ایسنا، در جریان هفته بیست و سوم سوپر لیگ والیبال روسیه، دو تیم والیبال نووکویبیشفسک و اورال اوفا به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست ۳ بر ۱ اورال اوفا همراه بود. این بازی در چهار ست و به ترتیب  با نتایج ۱۶ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۹

به گزارش ایسنا، در جریان هفته بیست و سوم سوپر لیگ والیبال روسیه، دو تیم والیبال نووکویبیشفسک و اورال اوفا به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست ۳ بر ۱ اورال اوفا همراه بود.
این بازی در چهار ست و به ترتیب  با نتایج ۱۶ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ به سود حریف اورال اوفا به پایان رسید تا این تیم همچنان روی دور شکست باشد.
میلاد عبادی‌پور کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران و لژیونر ایرانی حاضر در لیگ روسیه در سال جاری برای اورال اوفا بازی ‌می‌کند. اورال اوفا با این شکست در پنج بازی اخیر خود بردی را در لیگ روسیه تجربه نکرده است تا با عملکرد ضعیف و با ۱۶ باخت و تنها ۸ برد در رده سیزدهم لیگ روسیه بایستد. 
در لیگ روسیه ۱۶ تیم حضور دارند که چهار تیم رده پایین این لیگ سقوط خواهند کرد. باتوجه به نتایج ضعیف یاران عبادی پور اکنون تیم اورال اوفا در منطقه سقوط قرار دارد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.