تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 45904

کدام شهر پلی‌آف والیبال را گردن می‌گیرد؟

کدام شهر پلی‌آف والیبال را گردن می‌گیرد؟

به گزارش ایسنا، مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از پنجم فروردین ماه برگزار می‌شود و هشت تیم در این مرحله به رقابت با هم می‌پردازند تا در نهایت قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.   برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ برتر به صورت متمرکز در یک شهر، از زمان کرونا اتفاق افتاد و با توجه

به گزارش ایسنا، مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از پنجم فروردین ماه برگزار می‌شود و هشت تیم در این مرحله به رقابت با هم می‌پردازند تا در نهایت قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.  
برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ برتر به صورت متمرکز در یک شهر، از زمان کرونا اتفاق افتاد و با توجه به کاهش دغدغه و مشکلات تیم‌ها برای جابه‌جایی از سوی باشگاه‌ها مورد استقبال قرار گرفت. دو سال متوالی این مرحله از مسابقات به میزبانی تهران برگزار شد اما در جلسه شورای لیگ که ۲۸ شهریور سال جاری برگزار شد، برخی از نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر خواستار برگزاری مرحله پلی‌آف خارج از شهر تهران و در یکی از شهرستان‌ها شدند.
از طرف دیگر فدراسیون والیبال ایران درخواست میزبانی قهرمانی جهان ۲۰۲۵ را داده و به دنبال این است تا با انتقال میزبانی به شهرهای دیگر تصویر مطلوبی را در زمینه میزبانی ارائه بدهد. ضمن اینکه والیبال در برخی از شهرستان‌ها با استقبال بیشتر هواداران نسبت به تهران روبرو می‌شود، بنابراین فدراسیون والیبال موافقت کرده در صورت اعلام آمادگی باشگاه‌ها، داشتن سالن و امکانات استاندارد از جمله کفپوش، ویدئو چک، سالن تمرین و مسابقه، همچنین هتل مناسب مرحله پلی آف را فروردین ماه به شهر دیگری منتقل کند.
یزد، ارومیه و گنبد تاکنون برای میزبانی مرحله پلی‌آف اعلام آمادگی کرده‌اند اما شنیده شده برخی از باشگاه‌ها درخواست برگزاری این مرحله به میزبانی تهران را دارند. با این حال سایر شهرها نیز می‌توانند درخواست میزبانی بدهند و در نهایت فدراسیون والیبال در مورد گزینه‌های مطرح شده تصمیم‌گیری می‌کند.
انتهای پیام  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.