تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 33769

چرا فدراسیون زورخانه‌ای حق سفره پهلوانان را نمی‌دهد؟

چرا فدراسیون زورخانه‌ای حق سفره پهلوانان را نمی‌دهد؟

به گزارش ایسنا، چهار سال پیش با درخواست فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای و دستور وزیر ورزش و جوانان، قرار شد ۳ پهلوان کشور که ۳ بار یا بیشتر موفق به دریافت بازوبند پهلوانی شده‌ بودند حق سفره مادام‌العمر دریافت کنند. بر همین اساس قرار بود به جابر صادق‌زاده، سید محمود میران و آرش مردانی که

به گزارش ایسنا، چهار سال پیش با درخواست فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای و دستور وزیر ورزش و جوانان، قرار شد ۳ پهلوان کشور که ۳ بار یا بیشتر موفق به دریافت بازوبند پهلوانی شده‌ بودند حق سفره مادام‌العمر دریافت کنند.
بر همین اساس قرار بود به جابر صادق‌زاده، سید محمود میران و آرش مردانی که هر کدام به ترتیب ۵، ۴ و ۳ مرتبه موفق به دریافت بازوبند پهلوانی کشور شده بودند، به صورت مادام العمر ماهیانه مبلغی به عنوان حق سفره پرداخت شود. این مبلغ در همان ابتدا ۳ میلیون و پانصد هزار تومان به صورت ماهیانه مصوب شد و قرار شد همراه با افزایش تورم بر مقدار این مبلغ نیز اضافه شود.
اما در شرایطی که جدا از بودجه مصوب وزارت ورزش و جوانان، مجلس شورای اسلامی نیز بودجه قابل توجه ۱۸ میلیارد تومانی را به فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای اختصاص داده است تا در جهت رشد و توسعه این رشته گام بردارد، پهلوانانی نظیر میران و صادق‌زاده با وجود گذشت ۴ سال هیچ مبلغی را بابت حق سفره پهلوانی دریافت نکرده‌اند و مشخص نیست چرا فدراسیون ورزش های زورخانه‌ای علی‌رغم دریافت این بودجه کلان حتی از پرداخت این مبلغ اندک به پهلوانان ایران تاکنون خودداری کرده است؟

این اتفاق در حالی است که آن‌ها بارها از مسئولان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و وزارت ورزش برای دریافت این مبلغ پیگیری کرده‌اند اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند.
محمود میران نیز بارها با انتشار پست یا انجام مصاحبه نسبت به رعایت نشدن شان و جایگاه ۳ پهلوان ایران از سوی فدراسیون و مسئولان ورزش گلایه کرده و نسبت به بدقولی فدراسیون در ندادن حق سفره خود انتقاد کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.