تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 44427

با قیمت پارسال به کربلا بروید| معرفی ارزان ترین تورهای کربلا

با قیمت پارسال به کربلا بروید| معرفی ارزان ترین تورهای کربلا

با قیمت پارسال به کربلا بروید| معرفی ارزان ترین تورهای کربلا سازمان حج و زیارت در اقدامی کاروان‌های عتبات عالیات را با قیمت‌هایی ویژه ارائه کرده است. تور‌هایی که تخفیف‌‌هایی ۱ تا ۳ میلیون تومانی را نسبت به ما‌ه‌های قبل به خود دیده‌اند. این تخفیف‌ها هم برای کاروان‌های زمینی و هم برای کاروان‌های هوایی لحاظ

با قیمت پارسال به کربلا بروید| معرفی ارزان ترین تورهای کربلا

سازمان حج و زیارت در اقدامی کاروان‌های عتبات عالیات را با قیمت‌هایی ویژه ارائه کرده است. تور‌هایی که تخفیف‌‌هایی ۱ تا ۳ میلیون تومانی را نسبت به ما‌ه‌های قبل به خود دیده‌اند. این تخفیف‌ها هم برای کاروان‌های زمینی و هم برای کاروان‌های هوایی لحاظ شده است. در ادامه جزئیات این تور‌ها را شرح می‌دهیم تا بتوانید بهترین کاروان زیارتی دلخواهتان را انتخاب کنید.

تور کربلا فقط ۴ میلیون تومان

روند صعودی کاروان‌های زیارتی کربلا در ماه‌های اخیر باعث شده بود که عده‌ای گمان کنند با این قیمت‌ها دیگر هر کسی نمی‌تواند به کربلا سفر کند؛ اما سفر ارزان عتبات عالیات که چندی پیش رئیس جمهور قولش را داده بود، به وقوع پیوست!

درواقع سازمان حج و زیارت، با کاهش هزینه‌های سفر، قیمت‌ برخی کاروان‌های خود را کاهش داد؛ به‌طوری‌که از اوایل دی‌ ماه امسال، هر روز یک یا دو کاروان، با قیمت زیر ۵ میلیون تومان برای متقاضیان سفر به کربلا درنظر گرفته شده است.

این کاروان‌ها در ۵ شب و ۶ روز برگزار می‌شود و این کاهش قیمت‌ها، تأثیری بر امکانات ثابت تور‌های حج و زیارت نداشته است. تمامی وعده‌های غذایی از آشپزخانه مرکزی این سازمان به دست زائران می‌رسد؛ تأمین امنیت، بیمه مسافرتی و پرداخت کامل هزینه‌‌های درمان زائران، از دیگر امکانات ویژه است که حج و زیارت برای این دسته از افراد فراهم می‌کند. زیارت دوره در نجف، کربلا، کاظمین و سامرا برقرار است؛ هر کاروان، مداح و مدیر مجرب دارد و اسکان زائران در هتل‌هایی انجام می‌گیرد که از سوی حج و زیارت، تأیید‌شده باشند.

تور‌های ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومانی با اتوبوس اسکانیا به عراق مشرف می‌شوند؛ ۲ روز در هتل‌ ۵ ستاره کروان پلاس اقامت دارند و سپس ۳ روز در هتل ۴ستاره الاسباط کربلا اسکان خواهند داشت.

از سویی دیگر، کاروان‌های ۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومانی، با اقامت ۶ شب و ۷ روز است که با اتوبوس VIP عازم این سرزمین خواهند شد؛ ۲ روز در هتل ۳ستاره طوی نجف و ۴ روز در هتل ۴ستاره الاماره کربلا اقامت خواهند داشت.

تور‌های هوایی ارزان قیمت

راحتی سفر با هواپیما و سرمای زمستان، باعث شده است بیشتر زائران به دنبال این باشند که تور‌های هوایی را برای زیارت خود انتخاب کنند؛ از این رو، با کاهش هزینه رفت‌وآمد، بعضی تور‌ها در زمستان امسال با قیمت‌هایی در محدوده ۱۱ و ۱۲ میلیون تومان برگزار شد. تور‌هایی که متقاضیان زیادی داشت و ظرفیت آن در کوتاه‌ترین زمان، تکمیل شد.

البته هم‌اکنون سازمان حج و زیارت، تور‌هایی با قیمت ۱۳ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان ارائه داده است؛ این درحالی‌ است افزایش قیمت بعضی تور‌ها، هزینه‌ سفر کربلا را به بیشتر از ۱۵ میلیون تومان رسانده است.

تورهای ۱۳ میلیون تومانی، به‌صورت ۷ شب ارائه می‌شود. ۳ شب در کربلا، ۳ شب در نجف و ۱ شب در کاظمین اقامت خواهید داشت. اسکان شما در هتل ۵ستاره یاقوت نجف، هتل ۴ستاره برج الاماره کربلا و هتل ۳ستاره قلعه الکاظمیه کاظمین خواهد بود.

تمامی امکانات سازمان حج و زیارت در این تور‌ها همانند تور‌های زمینی، برای زائران درنظرگرفته می‌شود؛ به‌ عنوان مثال اگر در طول سفر و حتی ۲ روز قبل و بعد از آن، دچار حادثه یا بیماری شدید، مراحل درمان شما رایگان خواهد بود و تمامی‌ هزینه‌های آن را سازمان حج و زیارت پرداخت خواهد کرد.

سخن آخر با مشتاقان سفر به کربلا

در این مطلب، جزئیات تور‌های کربلا و آخرین تخفیف‌های سازمان حج و زیارت را شرح دادیم. تور‌هایی از مبدأ تهران برای زیارت امام حسین (ع) راهی کربلا می‌شوند؛ البته شما می‌توانید از مبدأ شهر محل زندگی خود به کربلا عازم شوید.

اینکه چه زمانی از سال را برای عزیمت به کربلا انتخاب کنید، بستگی به شما دارد؛ اما نکته مهم این است که همزمان با کاهش تقاضای سفر در فصل سرد زمستان، کاروان‌‌ها نیز به حداقل قیمت خود می‌رسند. البته این سازمان، در تمامی روز‌های سال، تور‌های کربلا را برگزار می‌کند و متقاضان می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی تهران و شهرستان‌ها، در کاروان های زیارتی کربلا ثبت نام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.