تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 31278

چرا عباس‌زاده از ترکیب تراکتور دور شده است؟

چرا عباس‌زاده از ترکیب تراکتور دور شده است؟

محمد عباس‌زاده مهاجم قائمشهری تی‌تی‌ها علی‌رغم مصدومیت چند ماهه‌اش در مقطعی از فصل، اکنون با ۱۰ گل زده بعد از رضا اسدی دومین شانس کسب آقای گلی لیگ به حساب می‌آید. اما از وقتی که رضا اسدی از پست هافبک به نوک پیکار خط حمله تراکتوری‌ها نقل مکان کرده توانسته تا حدود زیادی انتظارات خمس

محمد عباس‌زاده مهاجم قائمشهری تی‌تی‌ها علی‌رغم مصدومیت چند ماهه‌اش در مقطعی از فصل، اکنون با ۱۰ گل زده بعد از رضا اسدی دومین شانس کسب آقای گلی لیگ به حساب می‌آید.
اما از وقتی که رضا اسدی از پست هافبک به نوک پیکار خط حمله تراکتوری‌ها نقل مکان کرده توانسته تا حدود زیادی انتظارات خمس را برآورده کند تا این سرمربی اسپانیایی از اسدی به عنوان تنها بازیکن ایرانی که به چشم‌اش آمده نام ببرد.
اما حرف و حدیث‌ها در این رابطه قبل از دیدار تراکتور و پیکان بالا گرفت، جایی که خمس در اظهار نظری جالب در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: اگر رقابت رضا اسدی و محمد عباس‌زاده برای آقای گلی ناسالم باشد مجبورم هر دو را کنار بگذارم.
چند ساعت بعد از اظهارات سکان‌دار اسپانیایی تی‌تی‌ها بود که عباس‌زاده در استوری اینستاگرامی خود با لحنی کنایه‌آمیز نوشت؛ «حقو ولش ادب فداش، ما تو باغی هستیم که باغبونش عاشقمون نیست!».
در بازی تراکتور مقابل پیکان، عباس‌زاده به مانند دو بازی اخیر از روی نیمکت نظاره‌گر دیدار تیمش بود و در سه دقیقه پایانی بازی به میدان رفت تا خمس به سوالات خبرنگاران مبنی بر فاصله این مهاجم با ترکیب اصلی و اینکه آیا این موضوع به موارد غیرفنی مربوط است یا خیر، اینگونه جواب دهد؛ «من راجع به موضوعات جدی صحبت می‌کنم و در خصوص شایعات حرف نمی‌زنم و موضوع خاصی وجود ندارد».
سجاد حسین‌زاده کارشناس فوتبال، در رابطه با این موضوع در گفت‌وگو با ایسنا، مطرح کرد: عباس‌زاده مهاجم خوبی است، اما خمس، پرس از بالا را در دستور کار خود قرار داده و این تاکتیک نیازمند مهاجمی با دوندگی بالا است و به‌نظرم عباس‌زاده در این مورد ضعیف عملکرده و به همین دلیل خمس به او بازی نمی‌دهد.
موضوع مهم برای خمس همان‌طور که خود پیشتر هم اعلام کرده، دوندگی زیاد، بازی از بالا و پرس شدید است، او یک مهاجم دونده می‌خواهد، انتظاراتی که اکنون توسط اسدی برآورده شده است همین موارد باعث شده تا عباس‌زاده اخیراً پای‌ثابت نیمکت تی‌تی‌ها باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.