تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 49212

پیشنهاد طب سنتی؛ هر روز یک مدل آجیل بخورید

پیشنهاد طب سنتی؛ هر روز یک مدل آجیل بخورید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عباسیان گفت: در میان آجیل‌ها، بیشتر فندق و بادام و تا حدودی پسته را توصیه می‌کنیم. همچنین، خوردن تخمه کدو، آفتاب‌گردان، تخمه ژاپنی و تخمه هندوانه هم خوب است؛ اما گردو ممکن است افراد را تا حدودی اذیت کند. به علاوه، بادام زمینی یا بادام هندی هم به دلیل گرمی

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عباسیان گفت: در میان آجیل‌ها، بیشتر فندق و بادام و تا حدودی پسته را توصیه می‌کنیم. همچنین، خوردن تخمه کدو، آفتاب‌گردان، تخمه ژاپنی و تخمه هندوانه هم خوب است؛ اما گردو ممکن است افراد را تا حدودی اذیت کند. به علاوه، بادام زمینی یا بادام هندی هم به دلیل گرمی و خاصیت آلرژنی که دارند می‌توانند تا حدودی برای بدن‌هایی که ضعیف‌تر هستند، اذیت کننده باشند.
وی افزود: اگر این ترکیبات با هم مخلوط شوند، باز اذیتش بیشتر می‌شود. برای مثال مصرف انواع باقلواها چون معمولاً تنوعی از این آجیل‌ها را دارند و به آنها انواع شیرین‌کننده‌ها و گاهاً مواد نگه‌دارنده می‌زنند، ممکن است اذیت کننده باشند.
این متخصص طب سنتی با عنوان این مطلب که هر روز یک مدل آجیل بخورید، گفت: برای مثال یک روز تخمه کدو میل کنید و روز بعد چند بادام بخورید. فاصله‌گذاری بین مواد غذایی مهم است و بلافاصله بعد از مصرف یک سری آجیل و شیرینی، غذا خورده نشود. یک مقدار گرسنه بودن توصیه می‌شود و بهتر است همیشه سیر از سر سفره بلند نشویم و هنگام بلند شدن از سر سفره یک مقدار گرسنه باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.