تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 35869

اصفهان، میزبان اردوی تیم‌ملی عراق و المپیاد استعدادهای برتر

اصفهان، میزبان اردوی تیم‌ملی عراق و المپیاد استعدادهای برتر

علیرضا پورسلمان در مجمع انتخاباتی هیئت شمشیربازی استان اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان در سطح فدراسیون جزو استان‌های مزیت‌دار با ساختار و زیر ساخت‌های خوب مطرح است. علاوه بر این در اصفهان مربیان بسیار خوبی فعالیت می‌کنند و دائماً مربیان و بازیکنانی برخواسته از اصفهان در عرصه‌های ملی را شاهد  هستیم. وی افزود: در کوران

علیرضا پورسلمان در مجمع انتخاباتی هیئت شمشیربازی استان اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان در سطح فدراسیون جزو استان‌های مزیت‌دار با ساختار و زیر ساخت‌های خوب مطرح است. علاوه بر این در اصفهان مربیان بسیار خوبی فعالیت می‌کنند و دائماً مربیان و بازیکنانی برخواسته از اصفهان در عرصه‌های ملی را شاهد  هستیم.
وی افزود: در کوران مسابقات آسیایی قرار داریم. این در حالی است که تیم ملی سابر مردان ایران جزو ۶ تیم برتر جهان است و در مسابقات اسپانیا، جایی که تمام ظرفیت‌های شمشیربازی جهان در آن حضور داشتند، مقام سوم به دست آورد. در بخش تیمی آسیا نیز دوم شدیم و پس از ۲۴ سال در اسلحه سابر به قهرمانی رسیدیم. اسلحه سابر سهمیه المپیک را دارد و امیدواریم که بتوانیم در این حوزه مدال کسب کنیم.
پورسلمان خاطر نشان کرد: انتظار داریم فصل جدیدی در شمشیربازی با مدیریت رنجبر آغاز شود. جلسات خوبی با او داشته‌ایم و فردی برنامه‌مند است. رأی‌ها امروز نشان داد تنوع سلیقه در هیئت شمشیربازی استان اصفهان وجود دارد که همین موضوع به پیشرفت و استفاده از ظرفیت‌های مختلف کمک می‌کند. همچنین نگاه خوبی از سوی اداره کل به شمشیربازی است که پیشرفت این رشته را تسهیل می‌کند.
رئیس فدراسیون شمشیربازی‌، تجهیز هیئت شمشیربازی و ادوات مورد نیاز، اضافه کردن شهرستان‌های دیگر به هیئت، دانش‌افزایی و آموزش مربیان و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های مرتبط، شهرداری، صنعت، بسیج و باشگاه‌هایی مانند سپاهان را از اقدامات دوره جدید هیئت شمشیربازی استان اصفهان دانست.
او اضافه کرد: هیئت استان باید مدرسه شمشیربازی اصفهان را تشکیل داده و برگزاری رویدادهای مختلف، اردوهای برون‌مرزی و ایجاد آکادمی را در دستور کار قرار دهد.
پورسلمان در پایان در خصوص لیگ این باشگاهی این رشته تصریح کرد: خوشبختانه لیگ کشور سطح بالایی دارد و سپاهان در لیگ عملکرد خوبی ارائه داده است. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.