تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 38430

واکنش معاون وزیر ورزش به حاشیه‌های حضور رونالدو در تهران

واکنش معاون وزیر ورزش به حاشیه‌های حضور رونالدو در تهران

به گزارش ایسنا، سینا کلهر، معاون وزیر درباره بی‌نظمی که روز گذشته در ورود رونالدو به ایران افتاد، اظهار کرد: این اتفاق در همه جای دنیا می‌افتد و طبیعی است؛ دوم این که بی‌نظمی که اتفاق می‌افتد شاید خود هوادار نیز کرامت و حیثیتش رعایت نشود. او گفت: شکل استقبال خیلی بهتر از این می‌توانست

به گزارش ایسنا، سینا کلهر، معاون وزیر درباره بی‌نظمی که روز گذشته در ورود رونالدو به ایران افتاد، اظهار کرد: این اتفاق در همه جای دنیا می‌افتد و طبیعی است؛ دوم این که بی‌نظمی که اتفاق می‌افتد شاید خود هوادار نیز کرامت و حیثیتش رعایت نشود.
او گفت: شکل استقبال خیلی بهتر از این می‌توانست باشد البته شاید این استقبال در پیش‌بینی‌ها لحاظ نشده باشد مساله این است که حیثیت و کرامت هوادار رعایت شود. چیز خاصی نبود و در همه جای دنیا شاید شاهد چنین اتقاقاتی باشیم.
کلهر تصریح کرد: چندین جلسه برای حضور رونالدو در ایران در وزارت و فدراسیون فوتبال برگزار شده بود حتی در شورای تامین تقسیم کار شده بود و هر دستگاهی وظیفه خود را می‌دانست.
وی در پایان گفت: این تجربه به برگزارکنندکان کمک می‌کند وظیفه‌ی ما این است که حیثت و کرامت هواداران را حفظ کنیم و اتفاقی نیفتد که شان هوادار از بین برود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.