تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر : 359

پلیمر جان دوباره‌ای به دوومیدانی داده است/ در حق تک رشته‌ای‌ها اجحاف می‌شود

پلیمر جان دوباره‌ای به دوومیدانی داده است/ در حق تک رشته‌ای‌ها اجحاف می‌شود

سیاوش سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با پرتاب ۲.۰۵ متر در نخستین مرحله مسابقات قهرمانی باشگاه‌های دوومیدانی قهرمان شده، اضافه کرد: رکوردم راضی‌کننده نبود و متاسفانه بین پرش‌های آخر یک آسیب‌دیدگی ریزی ایجاد شد و نتوانستم رکورد خوبی بزنم ولی خدا را شکر اول شدم. وی تاکید کرد: با اینکه اول

سیاوش سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با پرتاب ۲.۰۵ متر در نخستین مرحله مسابقات قهرمانی باشگاه‌های دوومیدانی قهرمان شده، اضافه کرد: رکوردم راضی‌کننده نبود و متاسفانه بین پرش‌های آخر یک آسیب‌دیدگی ریزی ایجاد شد و نتوانستم رکورد خوبی بزنم ولی خدا را شکر اول شدم.

وی تاکید کرد: با اینکه اول شدم اما از پرش‌هایم راضی نیستم و تلاش می‌کنم در مراحل بعدی رکوردم بهتر شود.

سلیمی در پاسخ به پرسشی که با نفرات برتر آسیا در این ماده چقدر اختلاف دارد؟ گفت: آسیا پرنده‌های خوبی دارد با پرش‌های بالای ۲.۲۵ متر که شانس ۱۰۰ درصد مدال حساب می‌شود و رکورد من ۲.۱۴ متر است.

این ورزشکار لرستانی تاکید کرد: رسیدن به نفرات برتر آسیا که مشکلی ندارد و با حمایت‌های باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و هیئت دوومیدانی لرستان قطعاً نتایج بهتر می‌شود و آینده روشنی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از نخستین سال تیمداری پلیمر(سال ۹۸) عضو این تیم بوده، تاکید کرد: ما ورزشکارها که هیچ حتی فدراسیون هم باید ممنون پلیمر باشد که جان دوباره‌ای به این رشته داده و از دوومیدانی‌کاران به خوبی حمایت می‌کند.

سلیمی با بیان اینکه صیامی عملکرد خوبی در فدراسیون داشته و تغییرات مثبتی در روند مسابقات ایجاد شده است، افزود: جا دارد برای ورزشکاران تخصصی و تک رشته مثل گذشته ۱۵ امتیاز حساب شود و افرادی که دو یا سه رشته هستند امتیاز از ۱۰ باشد و اگر این کار انجام شود هم باشگاه‌ها با میل و رغبت بیشتری برای جذب ورزشکارها اقدام می‌کنند و هم درآمد بچه‌های تک رشته بیشتر می‌شود.

وی تاکید کرد: اینجا در حق تک‌رشته‌ای‌ها اجحاف می‌شود و انشاءالله اگر این موضوع لحاظ شود خیلی خوب می‌شود و این درددل تمام ورزشکاران تک رشته‌ای است.

قهرمان پرش با ارتفاع گفت: از مربی‌ام رضا هدایتی برای تمام زحماتی که می‌کشد تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.