تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 11431

دروازه‌بان تیم ملی هندبال: در آسیا باید مقابل عربستان پیروز شویم تا کار راحت‌تر شود

دروازه‌بان تیم ملی هندبال: در آسیا باید مقابل عربستان پیروز شویم تا کار راحت‌تر شود

به گزارش ایسنا، علی رحیمی در خصوص حریفان تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: در گروه نسبتا خوبی قرار گرفتیم. متاسفانه و یا خوشبختانه یک بازی مقابل عربستان میزبان داریم. باید تلاش کنیم تا در این بازی پیروز میدان باشیم تا در مرحله اصلی مسابقات کار راحت تری داشته باشیم. اگر

به گزارش ایسنا، علی رحیمی در خصوص حریفان تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: در گروه نسبتا خوبی قرار گرفتیم. متاسفانه و یا خوشبختانه یک بازی مقابل عربستان میزبان داریم. باید تلاش کنیم تا در این بازی پیروز میدان باشیم تا در مرحله اصلی مسابقات کار راحت تری داشته باشیم. اگر به عنوان دوم گروه به مرحله اصلی برسیم کارمان سخت تر خواهد شد.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال مردان در مورد شرایط آمادگی تیم ملی گفت: پنجمین اردوی تیم ملی انجام شد و ما پنجم دی راهی تورنمنت چهارجانبه اسپانیا می‌شویم. در این مسابقات علاوه بر ایران و کشور میزبان، لهستان و ژاپن هم حضور دارند. این محک خوبی برای کادر فنی، تیم و بازیکنان است تا اگر نقاط ضعفی وجود دارد تا قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا بر طرف شود و بتوانیم به صورت کامل و بدون عیب در رقابت‌ها حاضر شویم.

 رحیمی در خصوص حضور مانوئل در تیم ملی هندبال گفت: من مربیان خارجی را در این چند سال در ایران دیدم اما باید بگویم مانوئل یک پدر است. او رفتار خوبی با بازیکنان دارد و به حرف ما گوش می‌دهد. فرناندز تلاش می‌کند آنچه نیاز است را فراهم کند تا بازیکنان آسوده تمرین کنند.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: من حس می‌کنم با حضور مانوئل اتفاقات خوبی برای هندبال ما رقم بخورد. او هر روز روی نقاط ضعف هندبال ایران و تیم ملی کار می‌کند و تلاش می کند آنها را پوشش دهد. امیدوارم او در کارش موفق باشد و ما هم به او کمک خواهیم کرد.

رحیمی به غیبت الله کرم استکی در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و افزود: الله‌کرم استکی اسطوره و نماد هندبال ما است اما به دلیل آسیب دیدگی و شرایط روحی و جسمی که داشت نمی‌تواند تیم را در آسیا همراهی کند. ما دوست داشتیم که او در کنار تیم باشد چرا که حتی نام او برای رقبا ایجاد ترس می‌کرد. امیدوارم همه بازیکنان همکاری و همت کنند تا جای خالی او زیاد حس نشود. واقعا دوست داشتیم او همراه تیم باشد چرا که حضورش باعث دلگرمی تیم بود اما در نهایت این تصمیم شخصی او بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.