تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 42005

رئیس انجمن پاورلیفتینگ خوزستان: در عذابیم/ ملی‌حفاری نباشد باید تعطیل کنیم!

رئیس انجمن پاورلیفتینگ خوزستان: در عذابیم/ ملی‌حفاری نباشد باید تعطیل کنیم!

رضا حسین پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهداف ترسیم شده برای پاورلیفتینگ خوزستان، اظهارکرد: خوشبختانه اهدافی که طی چهار سال گذشته ترسیم کرده بودیم در حال تحقق هستند؛ هدف کوتاه مدت ما شناسایی استعدادها و افزایش سطح کیفی مسابقات و هدف میان مدت ما کسب عنوان‌های قهرمانی در سطح کشور

رضا حسین پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهداف ترسیم شده برای پاورلیفتینگ خوزستان، اظهارکرد: خوشبختانه اهدافی که طی چهار سال گذشته ترسیم کرده بودیم در حال تحقق هستند؛ هدف کوتاه مدت ما شناسایی استعدادها و افزایش سطح کیفی مسابقات و هدف میان مدت ما کسب عنوان‌های قهرمانی در سطح کشور بود. همچنین تیم‌داری در لیگ برتر جزو اهداف بلندمدت انجمن پاورلیفتینگ خوزستان محسوب می‌شود که به لطف باشگاه ملی حفاری و مدیرعامل این باشگاه، تاکنون توانسته‌ایم در لیگ برتر و باشگاه‌های جهان به دو عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. با توجه به اینکه من سرمربی تیم پارولیفتینگ ملی حفاری نیز هستم امسال هم تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر بسته‌ایم.
حضور ۳ خوزستانی در مسابقات آسیایی مالزی
وی ادامه داد: همچنین هدف دیگر ما این بود که ورزشکاران مان در سطح بین‌المللی موفق به کسب مقام و افتخارآفرینی برای استان خوزستان شوند که خدا را شکر در حال حاضر دو ملی‌پوش داریم که همراه با تیم ملی پاورلیفتینگ به مسابقات آسیایی مالزی اعزام خواهند شد و روی سکو خواهند بود. خودم نیز به عنوان مربی تیم ملی در این رقابت‌ها حضور خواهم داشت. ما به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته ایران در این رقابت ها هستیم.
برنامه‌ریزی برای کسب بیش از ۶۰ مدال در سال
این مربی پاورلیفتینگ با بیان اینکه تاکنون برنامه‌ها و اهداف انجمن پاورلیفتینگ در استان خوزستان خوب پیش رفته‌ است اما هنوز با ایده‌آل‌ها فاصله داریم، گفت: طی برنامه‌ریزی‌مان باید در سال حداقل بیش از ۶۰ مدال از مسابقات کشوری کسب کنیم که با تلاش ورزشکارانمان از ابتدای سال تاکنون حدود ۴۰ مدال در رشته‌های پرس سینه و پاورلیفتینگ به دست آمده است. خوشبختانه ورزشکاران مستعدی در خوزستان داریم و از آنجا که یکی دیگر از اهداف بلندمدت ما در انجمن پاورلیفتینگ استان رونمایی از نسل جدید به همت همه مربیان است، خوشبختانه استعدادهایی کشف شده‌اند که می‌تواند جایگزین نفرات قبلی شوند.
تلاش برای به روزرسانی دانش مربیان و داوران خوزستانی
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون دوره‌های مربیگری و داوری خوبی برگزار شده است و در تلاش هستیم سطح علمی مربیان و داوران به روزرسانی و همسان‌سازی شود که در همین راستا برگزاری سمینارهای آموزشی و بین‌المللی با حضور رئیس فدراسیون بین‌المللی و رئیس کنفدراسیون آسیا مدنظر است. 
حضور پاورلیفتینگ در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶
حسین‌پور بیان کرد: امیدوارم بتوانیم این ورزش را در بین مردم جا بیندازیم و البته خوشبختانه رؤسای ایرانی فدراسیون بین‌المللی و کنفدراسیون آسیا بسیار تلاش داشتند تا که پاورلیفتینگ وارد بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ژاپن شود که این مهم صورت گرفت و قطعا این مهم به صورت رسمی اعلام خواهد شد. ایران با حضور در این رقابت‌ها می‌تواند صاحب مدال‌های بسیار خوبی شود و خوزستانی‌ها هم می‌توانند حداقل سه مدال از این رقابت‌ها را ازآن خود کنند. 
شرایط خوب خوزستان در بخش مردان و زنان پاورلیفتینگ
وی در ادامه درباره حمایت‌های هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان از انجمن پاورلیفتینگ، عنوان کرد: زمانی که آقای سلطانی‌ مسئولیت انجمن پاورلیفتینگ ایران را بر عهده گرفت، پاورلیفتینگ در استان ها نیز به صورت انجمن فعالیت می‌کند و خوشبختانه این رشته در هر دو بخش زنان و مردان در خوزستان شرایط خوبی دارد. در حال حاضر هفت داور بین‌المللی داریم که عضو انجمن پاورلیفتینگ خوزستان هستند. خدا را شکر همه در انجمن پاورلیفتینگ استان به صورت هماهنگ کار می‌کنند و ان شاءالله رونمایی از نتیجه اقدامات انجام شده، سال آینده مشخص خواهد شد. 
در عذابیم
رئیس انجمن پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان در پایان، خاطرنشان کرد: جا دارد از آقای قاسمی رئیس زحمتکش و بی‌ادعای هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان تشکر کنم. ضمن این که خطاب به آقای بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان باید بگویم امیدوارم او نیم‌نگاهی به هیات بدنسازی خوزستان داشته باشد زیرا ما واقعاً از نداشتن سخت‌افزار که سالن مسابقات است عذاب می‌کشیم. البته باید ممنون باشگاه ملی حفاری باشیم که امکاناتی را در اختیار ما می‌گذارد. آقای بنی‌تمیم اگر باشگاه ملی حفاری نباشد باید کلا پاورلیفتینگ خوزستان را تعطیل کنیم و تعطیل کردن این رشته به معنای از بین رفتن و کنار گذاشتن این همه قهرمان در استان خوزستان و از دست دادن مدال‌های بین‌المللی در سال‌های آینده است. امیدوارم مدیرکل ورزش، هوای بدنسازی و پرورش اندام استان را داشته باشد. ما خواستار یک سالن ورزشی درخور شأن و نام هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان هستیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.