تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 47124

پروژه «کویر» کلید خورد/ جزییات یک کنسرت عاشقانه در تالار سوره

پروژه «کویر» کلید خورد/ جزییات یک کنسرت عاشقانه در تالار سوره

حسام آرین خواننده موسیقی پاپ که به تازگی فعالیت خود را در عرصه اجراهای زنده آغاز کرده‌است، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن ارایه توضیحاتی درباره جزییات کنسرت پیش روی خود که قرار است به تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی در تالار سوره حوزه هنری برگزار شود، بیان کرد: پس از چند کنسرت آیینی درباره امام

حسام آرین خواننده موسیقی پاپ که به تازگی فعالیت خود را در عرصه اجراهای زنده آغاز کرده‌است، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن ارایه توضیحاتی درباره جزییات کنسرت پیش روی خود که قرار است به تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی در تالار سوره حوزه هنری برگزار شود، بیان کرد: پس از چند کنسرت آیینی درباره امام حسین(ع)، قرار است یک کنسرت عاشقانه برگزار کنم. موضوعی که به نظرم هر هنرمندی نباید خود را محدود به یک عرصه هنری کند.
وی افزود: من حدودا از سال ۱۴۰۰ قطعاتی برای تیتراژ سریال «آقای قاضی» و «مستوران» کار کردم، چند کنسرت آیینی با نام «وداع» اجرا کردیم که مورد استقبال هم قرار گرفت و الان هم این پنجمین کنسرت ما است که قرار است در قالبی عاشقانه برگزار شود.
وی درباره علت اجرای کنسرت عاشقانه گفت: قرار نبوده همیشه یک نوع کار کنیم و چنین برنامه‌ای نداشته باشیم، منتها بنده آن چیزی را که تصور می‌کردم اولویت دارد، انجام دادم. یک کنسرت «کویر» هم درباره ایران آماده کرده بودیم که به تعویق افتاد و حالا برنامه داریم که آن را هم در شهرهای مختلف و تهران اجرا کنیم.
این خواننده جوان درباره مراحل آماده سازی اجرای کنسرت عاشقانه‌اش بیان کرد: قطعات اجرایی را قبلا منتشر و پخش کردیم، حال برای این کنسرت آنها را جمع آوری و تنظیم مجدد کرده و برای اجرا آماده کردیم. قطعاتی چون «پنهانی»، «نقاب»، «مستوران» و «ناگفته» به علاوه قطعات جدید که تا به حال اجرا نشده اند، آثاری هستند که در این کنسرت با همکاری سایر هنرمندان اجرا می کنم.
آرین در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار کرد: به نظرم هر خواننده‌ای می‌تواند در کنسرتش قطعات جدید اجرا کند و بازخورد آنها را برای ضبط و اجرا از مخاطبان خود بگیرد، من هم چنین تصمیمی دارم. در این کنسرت نوازنده‌های خوب و بزرگی نیز ما را همراهی خواهند کرد.
وی درباره جذب مخاطب و اهمیت آن گفت: کلیدواژه استمرار برای یک هنرمند خیلی اهمیت دارد، یعنی یک هنرمند توجه کند که اگر مسیر هم مشکلاتی داشته باشد، با استمرار جامعه مخاطب خود را پیدا می‌کند و من هم تمام سعی ام این است که در این شرایط کارهایی را که از دستم بر می‌آید با تمام نقیصه‌ها، کمبودها و مشکلات انجام دهم. تلاش کنیم، از پا نایستیم و پرقدرت جلو بروم.
این خواننده در پایان درباره برنامه های آینده خود در عرصه کنسرت ها توضیح داد: پس از این کنسرت، پروژه «کویر» که اجرایی با موضوعیت و محوریت تاریخ ایران است در شهرهای مختلف کشور پیش روی مخاطبان قرار می گیرد. البته برنامه ریزی هایی هم برای برگزاری کنسرت «عاشقانه ها» در شهرهای مختلف انجام گرفته که بتوانیم این مسیر را ادامه و استمرار بدهیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.