تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
کد خبر : 3218

پاکدل: فرناندز آمده تا با تمام توان به هندبال ایران کمک کند

پاکدل: فرناندز آمده تا با تمام توان به هندبال ایران کمک کند

به گزارش ایسنا، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در نشست خبری مانوئل فرناندز اسپانیایی درباره جذب این سرمربی اظهار کرد: بعد از مدت‌ها و تلاش شبانه‌روزی توانستیم مربی تیم ملی را مشخص کنیم. ما شاخصه‌هایی را تعریف کرده بودیم همچون دانش لازم، تجربه کافی و ترجیحا فضای هندبال آسیا را بشناسد. این نکات حائز اهمیت

به گزارش ایسنا، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در نشست خبری مانوئل فرناندز اسپانیایی درباره جذب این سرمربی اظهار کرد: بعد از مدت‌ها و تلاش شبانه‌روزی توانستیم مربی تیم ملی را مشخص کنیم. ما شاخصه‌هایی را تعریف کرده بودیم همچون دانش لازم، تجربه کافی و ترجیحا فضای هندبال آسیا را بشناسد. این نکات حائز اهمیت بود و این‌ها چند گام ما را به جلو می‌برد. ما از اسفند ۹۸ پیگیر جذب مربی خارجی بودیم و گزینه‌های زیادی را بررسی کردیم. چند عامل بازدارنده برای این طولانی شدن وجود داشت. اولین عامل کرونا بود که نه تنها در ایران بلکه در دنیا وجود داشت. بحث دیگر مربیان بزرگ و صاحب نام که می‌خواهند به کشوری وارد شوند جدا از مباحث مالی می‌خواهند به کشوری وارد شوند که امکانات و مقام در آن رشته وجود داشته باشد. ما مدت‌ها است که مقامی در آسیا نداشته‌ایم. شیطنت‌هایی هم وجود داشت که نمی‌خواهم به آن‌ ورود کنم اما خوشحالم که وعده خودمان را هر چند با تاخیر محقق کردیم.

رییس فدراسیون هندبال گفت: قطعا رزومه مانوئل مونتایا را دیدید. چندین جلسه آنلاین با این مربی داشتیم. بعد از چند جلسه فشرده با این مربی و مدیر برنامه‌هایش توانستیم توافق بین دو طرف به وجود بیاوریم. زمانی که مونتایا در باشگاه‌ها مربی بود در قهرمانی آسیا و قهرمانی اروپا مقام کسب کرد. این مربی شاگردان زیادی داشته که اکنون سرمربیان بزرگ هندبال در دنیا هستند. این‌ها نشان می‌دهد که مربی با دانش و با تجربه‌ای است. او در کشور خودش دستیار “والرو ریورا” بوده و مقام های زیادی کسب کرده است. در تیم ملی قطر نیز عناوین زیادی کسب کرده است.

وی افزود: فرناندز آمده تا با تمام توانش در راستای اهداف فدراسیون به هندبال کمک کند. با توجه به شباهتی که با اسپانیا وجود دارد امیدواریم بتواند شرایط خوبی را ایجاد کند. من از او تشکر می‌کنم که با وجود همه مشکلاتی که در کشورش داشت و وجود کرونا دعوت ما را پذیرفت و به ایران آمد. ما هم همه تلاش خود را می‌کنیم که هندبال ایران به جایگاه اصلی خود برسد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.