تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 43401

پاسخ سفیر رژیم صهیونیستی به راه‌حل دو دولتی: مطلقا خیر

پاسخ سفیر رژیم صهیونیستی به راه‌حل دو دولتی: مطلقا خیر

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، هنگامی که «تزیپی هوتوولی» سفیر رژیم صهیونیستی درباره این مسئله که فلسطینی‌ها کشور خودشان را داشته باشند، تحت فشار قرار گرفت، به مارک آستین، مجری اسکای نیوز گفت: «مطلقا خیر.» او در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان بدون تشکیل یک کشور فلسطین صلح برقرار کرد،

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، هنگامی که «تزیپی هوتوولی» سفیر رژیم صهیونیستی درباره این مسئله که فلسطینی‌ها کشور خودشان را داشته باشند، تحت فشار قرار گرفت، به مارک آستین، مجری اسکای نیوز گفت: «مطلقا خیر.»
او در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان بدون تشکیل یک کشور فلسطین صلح برقرار کرد، افزود: اسرائیل امروز می‌داند و اکنون جهان هم باید بداند که فلسطینی‌ها هرگز نمی‌خواستند کشوری در کنار اسرائیل داشته باشند.
سفیر رژیم صهیونیستی افزود: آنها می‌خواهند از نهر تا بحر را داشته باشند و این را بلند و واضح می‌گویند. دو ماه از آغاز جنگ می‌گذرد اما تشکیلات خودگردان هنوز قتل‌عام هفتم اکتبر را محکوم نکرده است. این مشکل بزرگی است.
پیش از این در همین مصاحبه از تزیپی هوتوولی در مورد خواسته‌های سازمان ملل برای آتش‌بس فوری بشردوستانه سوال شد. او پاسخ داد: آتش بس، نه. این اساسا به این معنی است که ما می‌خواهیم از حمله دیگری به سبک هفتم اکتبر استقبال کنیم. این تنها معنای آن است.
و هنگامی که در مورد اظهارات جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر بمباران کورکورانه رژیم صهیونیستی علیه غزه از او پرسیده شد، او مدعی شد: «نه، مطمئنا اینطور نیست.»
این نماینده رژیم صهیونیستی افزود: «آیا به یاد دارید هیچ طرفی در جهان یک کریدور انسان‌دوستانه برای دشمن ایجاد کند؟ من به یاد ندارم که شما در طول جنگ به آلمان نازی کمک کرده باشید و همچنین به یاد ندارم که آمریکا در طول جنگ جهانی دوم به ژاپنی‌ها کمک کرده باشد.»
اظهارات این صهیونیست در شرایطی مطرح می‌شود که به گفته وزارت بهداشت غزه، حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تاکنون، بیش از ۱۸۶۰۰ فلسطینی را به شهادت رسانده است. نزدیک به ۱.۹ میلیون نفر در نوار غزه از خانه‌های خود رانده شده‌اند و بحران انسانی ناشی از حملات صهیونیست‌ها خشم بین‌المللی را برانگیخته است.
پس از اینکه رژیم صهیونیستی در ابتدا از فلسطینی‌ها خواست از شمال غزه خارج شوند، اکنون ارتش صهیونیستی در جنوب نوار غزه عملیات دارد و آوارگان در کمپ‌های چادری پناه گرفته‌اند اما باز هم از حملات و باد و سرما در امان نیستند. ایالات متحده در ظاهر بارها از تل‌آویو خواسته تا اقدامات بیشتری را برای «نجات» غیرنظامیان انجام دهد، اما این در شرایطی است که جلوی درخواست‌های بین‌المللی برای آتش‌بس در سازمان ملل را گرفته و همچنان برای این متحد نزدیک خود کمک نظامی می‌فرستد و هر روز نقش خود را در کشتار فلسطینی‌ها پررنگ‌تر می‌کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.