تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 49538

ویژگی میکرو ابرو در مرکز زیبایی دائمی مریم حمزه ای

ویژگی میکرو ابرو در مرکز زیبایی دائمی مریم حمزه ای

از ویژگی میکرو ابرو در مرکز زیبایی دائمی مریم حمزه ای می توان به حضور پیگمنترهای حرفه ای اشاره کرد. این مرکز تخصصی، سابقه درخشان سیزده ساله در زمینه میکرو ابرو دارد. ویژگی مهم دیگر آن داشتن چندین شعبه در نقاط مختلف تهران و شهرهایی همچون مشهد و شیراز است. از آنجا که برتری آرایش

از ویژگی میکرو ابرو در مرکز زیبایی دائمی مریم حمزه ای می توان به حضور پیگمنترهای حرفه ای اشاره کرد. این مرکز تخصصی، سابقه درخشان سیزده ساله در زمینه میکرو ابرو دارد. ویژگی مهم دیگر آن داشتن چندین شعبه در نقاط مختلف تهران و شهرهایی همچون مشهد و شیراز است. از آنجا که برتری آرایش دائمی بر لوازم آرایشی مشخص شده است، بسیاری از افراد خواهان انجام میکروبلیدینگ ابرو در مرکز خدمات ابرو مریم حمزه ای هستند.

 

مشاوران این مرکز با صبر و حوصله تفاوت میکرو با سایر روش ها را برای شما شرح می دهند. همچنین مراقبت های بعد از بلیدینگ را برایتان تشریح می کنند. حتی در مورد انواع رنگ میکرو ابرو نیز می توانید با این افراد مشورت کنید. یکی از سوالات رایج این است که بعد از میکرو بلیدینگ ابرو میشه بوتاکس کرد؟ بهتر است تا بهبودی کامل محل زخم از انجام بوتاکس خودداری شود. همچنین افرادی که تحت شیمی درمانی هستند از جمله افرادی اند که نباید میکرو ابرو انجام دهند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.