تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
کد خبر : 118

وضعیت نگران‌کننده نخیلات خوزستان در تنش آبی

وضعیت نگران‌کننده نخیلات خوزستان در تنش آبی

کاظم خاوازی در جلسه ستاد مدیریت بحران و شورای کشاورزی استان خوزستان که امروز (۲ مردادماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سه هزار میلیارد تومان تسهیلات ۴ درصد داریم و این آمادگی را داریم که سه سال امهال برای وام‌های کشاورزی بدهیم. یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای بحث‌های آب در مزرعه

کاظم خاوازی در جلسه ستاد مدیریت بحران و شورای کشاورزی استان خوزستان که امروز (۲ مردادماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سه هزار میلیارد تومان تسهیلات ۴ درصد داریم و این آمادگی را داریم که سه سال امهال برای وام‌های کشاورزی بدهیم. یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای بحث‌های آب در مزرعه اعم از لایروبی و … در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مصوبه اخیر برای استان خوزستان ۷۰ میلیارد تومان برای جنگل‌ها و ۵۰ میلیارد تومان برای تأمین علوفه در نظر گرفته شد.

وزیر جهاد کشاورزی با ابراز نگرانی نسبت به شرایط نخیلات استان خوزستان، تصریح کرد: یکی از نگرانی‌های ما خشک شدن نخیلات شادگان، آبادان و خرمشهر است که ۴۰۰ میلیارد تومان برای این بخش دیده شده است.

خاوازی گفت: امروز ۱۵ هزار تن نهاده‌های دامی، علاوه بر سهمیه‌های موجود برای استان خوزستان تخصیص پیدا کرد که امیدواریم کمک‌کننده باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.