تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 32127

وجود سلاح‌های غیرمجاز مشکل فراجا در شرق استان تهران/ این سلاح‌ها هر چه سریع‌تر باید جمع شوند

وجود سلاح‌های غیرمجاز مشکل فراجا در شرق استان تهران/ این سلاح‌ها هر چه سریع‌تر باید جمع شوند

سردار قاسم رضایی جانشین فراجا کل کشور پیش از ظهر دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید شرق استان تهران که در ستاد فرماندهی فراجای شرق استان تهران در شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالیم که در این روز عزیز در منطقه مدافعان ولایت و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی

سردار قاسم رضایی جانشین فراجا کل کشور پیش از ظهر دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید شرق استان تهران که در ستاد فرماندهی فراجای شرق استان تهران در شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالیم که در این روز عزیز در منطقه مدافعان ولایت و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند، دیار ۱۵ خرداد در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش بسیار خوبی داشت، مردم دیار ۱۵ خرداد الگوی مناسب در کل کشور هستند.
رضایی افزود: پدران شهیدی که در مراسم حضور دارند عزیزان خود را برای آسایش و امنیت همین مردم تقدیم نظام و انقلاب کردند و این موضوع کار ما فرماندهان فراجا را سخت می‌کند لذا باید برای آسایش مردم شبانه روزی تلاش کنیم و حمایت شهدا و خانواده شهدا همیشه همراه ما بوده است.
جانشین فراجا کل کشور بیان کرد: افتخار  امروز در فراجا این است که حافظ آرامش مردم، پاسدار نظام و دستاوردهای آن هستیم، آرامش برای بازارها، اصناف و کسبه‌ها از فراجا است، تا مردم در امنیت و آرامش فعالیت‌های روز مره را انجام دهند.
وی خاطر نشان کرد: افتخار این را داریم در زمان مدیریت ولایت فقیه خدمت گذار مردم هستیم و در زمان فرماندهی حکیم اندیشمند حضرت  امام خامنه‌ای قرار داریم و خادم مردم هستیم، هر عملیاتی که برای خدمت‌گزاری برای مردم باشد افتخار می‌کنیم و هیچ سختی را در این مسیر بر ما تاثیر ندارد.
رضایی در ادامه اظهار کرد: در شرق استان تهران حدود دو نیم میلیون نفر جمعیت سکونت دارند، در کنار مردم شریف کشور بیش از ۵۰۰ هزار نفر اتباع نیز در شرق استان تهران به عنوان مهمان سکونت دارند و از قوانین کشور باید تبعیت کنند، به موضوع اتباع توجه بیشتری شود چرا که در کشور خود تحت فشار های زیادی بودند و نیازمند مساعدت و همراهی مسوولان هستند.
وی تاکید کرد: مشکل فراجا در شرق استان تهران وجود سلاح‌های غیر مجاز است و باید هر چه سریع‌تر این سلاح‌ها جمع‌آوری، ساماندهی یا به فراجا تحویل داده شود و از مردم می‌خواهیم در این مسیر پلیس را همراهی کنند.
جانشین فراجا کل کشور گفت: یکی از دغدغه‌ها فراجا در این منطقه سرقت هست، اقدامات خوبی در کاهش سرقت صورت گرفته و نیازمند برنامه‌ریزی بهتر برای به حداقل رساند سرقت‌ها هستیم.
سردار رضایی بیان کرد: از مسئولان می‌خواهیم نگهبان محله را در شهرستان فعال کنید، فعال کردن نگهبان محله در کاهش سرقت، جرم و جنایت تاثیر بسزایی دارد و از فرماندار و فرماندهان نظامی و فراجا می‌خواهیم این موضوع را در دستور کار قرار دهید تا نگهبان محله در شهرستان‌ها قوت بگیرد.
وی در پایان گفت: سردار دلاور القاصی مهر از نیروها جوان و انقلابی هست، در حوزه کاری نیز کارنامه درخشانی دارد و موفقیت‌های زیادی در حوزه کاری در استان ایلام داشته و پله‌های ترقی را به خوبی طی کرده که امیدواریم در شرق استان تهران نیز موفق باشد. انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.