تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر : 21334

آغاز مسابقات تنیس روی میز جوانان منطقه ۲ کشور در گرگان

آغاز مسابقات تنیس روی میز جوانان منطقه ۲ کشور در گرگان

هادی بزرگمهر در آیین افتتاح این مسابقات، در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق برنامه از پیش تدوین شده، رأس ساعت ۹ صبح امروز (جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱) مسابقات جوانان تنیس روی میز منطقه ٢ کشور در بخش آقایان به میزبانی استان گلستان آغاز شد. دبیر هیئت تنیس روی میز گلستان با بیان اینکه رقابت

هادی بزرگمهر در آیین افتتاح این مسابقات، در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق برنامه از پیش تدوین شده، رأس ساعت ۹ صبح امروز (جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱) مسابقات جوانان تنیس روی میز منطقه ٢ کشور در بخش آقایان به میزبانی استان گلستان آغاز شد.
دبیر هیئت تنیس روی میز گلستان با بیان اینکه رقابت های مذکور به میزبانی شهر گرگان برگزار می شود، ادامه داد: سالن امام خمینی (ره) مجموعه آزادی برای این منظور در نظر گرفته شده است و عملیات آماده سازی آن برای برگزاری با کیفیت مسابقات با تلاش بی وقفه همه عوامل عصر روز گذشته (پنج شنبه ۲۷ مرداد) به پایان رسید.
وی با اشاره به اینکه در این دوره ۵۷ پینگ پنگ باز از سه استان گلستان، مازندران و گیلان حضور دارند، خاظر نشان کرد: هشت داور (۵ داور اصلی و ۳ داور ذخیره) کار قضاوت این رقابت ها را بر عهده دارند.
بزرگمهر تعداد عوامل اجرایی مستقیم برگزار کننده رقابت های فوق را ۸ نفر برشمرد و افزود: کیفیت برگزاری این دوره بسیار مطلوب است و همه استانداردهای برگزاری رقابت های بین المللی در آن لحاظ شده است.
وی با تأکید بر اینکه پیش بینی شده است تا رقابت ها تا ساعت ۱۶ امروز تداوم یابد، تصریح کرد: استان گلستان استعدادهای بسیار خوب و مستعدی را در این رشته المپیکی و پر تحرک دارد و کسب عنوان توسط پینگ پنگ بازان گلستانی در این دوره دور از انتظار نیست.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.