تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
کد خبر : 3108

جریمه کرونایی ۵۵۰ هزار خودرو از زمان اجرای منع تردد سراسری

جریمه کرونایی ۵۵۰ هزار خودرو از زمان اجرای منع تردد سراسری

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا، درباره اعمال قانون خودروهای نقض کننده ممنوعیت‌های تردد از زمان اجرای طرح منع تردد سراسری گفت: همانطور که بارها اعلام شده جریمه سفر بین شهری در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و از شهرهای نارنجی نیم میلیون تومان است. همچنین تردد در ساعات ۲۲ تا ۳

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا، درباره اعمال قانون خودروهای نقض کننده ممنوعیت‌های تردد از زمان اجرای طرح منع تردد سراسری گفت: همانطور که بارها اعلام شده جریمه سفر بین شهری در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و از شهرهای نارنجی نیم میلیون تومان است. همچنین تردد در ساعات ۲۲ تا ۳ بامداد نیز در تمامی شهرها ممنوع بوده و خودروهای متخلف ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

شیرانی ادامه داد: از زمان اجرای طرح منع تردد سراسری در هفته گذشته تا صبح امروز در مجموع ۵۵۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه به دلیل سفر بین شهری و نیز تردد در ساعات ممنوعه شب جریمه شده‌اند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان روز جمعه پنجم شهریورماه ادامه خواهد داشت، گفت: در حال حاضر نیز وضعیت تمامی جاده‌ها عادی و خلوت است و همکاران من در پلیس راه با حضور در ورودی و خروجی شهرها بر ترددهای غیرمجاز نظارت داشته و از آن جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.