تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 13737

هنگام‌پور: نبود یخچالی نظم تیم را دچار مشکل می‌کند/ لیگ باعث شیوع کرونا شده است

هنگام‌پور: نبود یخچالی نظم تیم را دچار مشکل می‌کند/ لیگ باعث شیوع کرونا شده است

رضا هنگام‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در دو بازی پیش رو در پنجره دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳، توضیح داد: ابتدا برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم ملی‌پوشان بتوانند نتیجه قابل قبولی بگیرند. از نظر من شرایط کلی تیم ملی خوب است و باید بتوانیم با

رضا هنگام‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در دو بازی پیش رو در پنجره دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳، توضیح داد: ابتدا برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم ملی‌پوشان بتوانند نتیجه قابل قبولی بگیرند. از نظر من شرایط کلی تیم ملی خوب است و باید بتوانیم با دو برد این پنجره را پشت سر بگذاریم.

او درباره نبود نفراتی چون بهنام یخچالی نیز توضیح داد: مسلما نبود ایشان می‌تواند یک مقدار دست مربیان را بسته نگه دارد، به هر حال او بازیکنی است که می‌تواند کمک زیادی در دفاع و حمله به تیم ملی بند. نبود یخچالی اذیت کننده خواهد بود و نظم تیم ملی را بهم می‌ریزد.

کارشناس بسکتبال ایران گفت: البته باید در نظر داشت که همه بازیکنان ما از کوران مسابقات لیگ وارد اردوی تیم ملی شدند که این موضوع کمک بزرگی به کادرفنی است. همه نفرات از نظر جسمانی در شرایط ایده‌آل قرار دارند و تنها به هماهنگی و تمرینات تاکتیکی نیاز بود که زمان خوبی هم در اختیار تیم ملی قرار گرفت که آماده شود. امیدوارم تیم با شرایط خوبی مقابل حریفان قرار بگیرد.

هنگام‌پور درباره تاثیرات احتمالی دور بودن ملی‌پوشان از تمرینات بخاطر بیماری کرونا و اثر آن بر روی عملکرد تیم ملی نیز گفت: به نظرم زمان کافی وجود داشت و ما تیم‌های لیگ برتری هم در لیگ با این مشکل مواجه بودیم که نهایتا یک هفته نیاز بود تا بازیکنان ۸۰ – ۷۰ درصد آمادگی خود را کسب کنند.  

او با انتقاد از برنامه‌ریزی فدراسیون برای بازی‌های لیگ نیز گفت: ما تقریبا دوهفته است که توانستیم با تیم کامل تمرین کنیم و برگزاری مسابقات در یک سالن (آزادی) مشکلات زیادی برای تیم‌ها ایجاد کرده است. فشرده بودن برنامه تمرینی تیم های مختلف در سالن آزادی و برنامه فشرده مسابقات، باعث ابتلای تعداد زیادی از تیم‌ها به بیماری کرونا شده است.

هنگام‌پور اضافه کرد: تیم ما وقتی به تهران آمد یک تست مثبت هم نداشت، اما تمرین ما بعد از تمرین یک تیم دیگر بود که بعد از آن جواب تست‌ها مثبت شد که نشان می‌دهد برگزاری لیگ به شکل متمرکز مناسب نیست. بهتر است مسابقات به شکل رفت و برگشت باشد تا برنامه تمرینی تیم ها و بازی‌ها فشرده نباشد که بیماری هم اینگونه شیوع پیدا کند. امیدوارم برای سال آینده برنامه‌ریزی مناسبی شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.