تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر : 35737

قم در کشتی فرنگی از استان‌های پیشتاز است

قم در کشتی فرنگی از استان‌های پیشتاز است

ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی کشور، در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان قم، که صبح امروز دوشنبه ۹ مرداد ماه برگزار شد، پس از انتخاب محمدرضا صدیق‌پور به عنوان رئیس این هیات، عنوان کرد: صدیق‌پور، از مدیران موفق بخش صنعت در کشور است، امیدواریم با همفکری و استفاده از تمام پتانسیل و سرانه استان در

ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی کشور، در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان قم، که صبح امروز دوشنبه ۹ مرداد ماه برگزار شد، پس از انتخاب محمدرضا صدیق‌پور به عنوان رئیس این هیات، عنوان کرد: صدیق‌پور، از مدیران موفق بخش صنعت در کشور است، امیدواریم با همفکری و استفاده از تمام پتانسیل و سرانه استان در بالا بردن سطح کیفی کشتی نیز موفق عمل کند.
وی افزود: استان قم به شدت مستعد بوده و در کشتی فرنگی پا به پای استان‌های خوزستان و فارس پیشرفت داشته است، این انتظار که در هر استان کشتی در هر دو بخش فرنگی و آزاد همزمان در سطح حرفه‌ای فعالیت کند تخصصی نیست، ولی توقع داریم که به کشتی آزاد هم بیشتر از قبل پرداخته شود و آموزش مربیان و رسیدگی به امور کشتی‌گیران و پیشکسوتان این رشته باید در رأس امور هیات قرار بگیرد.
مهربان اظهار کرد: همکاری و استفاده از ظرفیت‌های ورزش‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، شهرداری و کارگری نیز باید مورد توجه کادر هیات کشتی بوده و برای رشد و توسعه این ورزش، از این پتانسیل استفاده شود. همچنین استفاده از توانمندی‌های پیشکسوتان استان قم در مسیر پیشرفت این رشته‌ی پرطرفدار، موثر خواهد بود.
وی با بیان این مطلب که فدراسیون در سال ۶۶ اعزام به مسابقات مختلف بین‌المللی انجام می‌دهد، افزود: این تعداد اعزام هزینه زیادی دارد و فرصت و توانی برای کمک کردن به هیات‌ها را به ما نمی‌دهد، به همین دلیل باید از ظرفیت بخش خصوصی برای تزریق سرمایه به ورزش استان‌ها بهره ببریم.
دبیر فدراسیون کشتی ایران، ادامه داد: امیدواریم تا در آینده و در سفرهای بعدی شاهد رشد کمی و کیفی کشتی در استان قم باشیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.