تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
کد خبر : 4966

کارگروه های مشترک هم افزایی میان پلیس و مدیریت شهری تشکیل می شود

کارگروه های مشترک هم افزایی میان پلیس و مدیریت شهری تشکیل می شود

به گزارش ایسنا، پرویز سروری در پایان جلسه هم اندیشی شورای شهر تهران با فرمانده انتظامی ناجا، گفت: جلسه تقریبا طولانی با دوستان پلیس داشتیم، جلسه ضروری که موضوع امنیت به عنوان یکی از مهترین موضوعات در ارتباط با مردم مورد بررسی قرار گرفت. وی افزود: بی تردید امنیت ظرف ارائه همه خدمات است و

به گزارش ایسنا، پرویز سروری در پایان جلسه هم اندیشی شورای شهر تهران با فرمانده انتظامی ناجا، گفت: جلسه تقریبا طولانی با دوستان پلیس داشتیم، جلسه ضروری که موضوع امنیت به عنوان یکی از مهترین موضوعات در ارتباط با مردم مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بی تردید امنیت ظرف ارائه همه خدمات است و بهره برداری از همه خدمات در ظرف امنیت انجام می گیرد. پلیس تهران گزارش مفصلی از همه بخش های فعالیت های خود ارائه کرد و مقرر شد کارگروه مشترکی بین شورا و شهرداری شکل بگیرد و همه کمیسیون ها به نوعی در رابطه با این موضوع هم افزایی و ارتباط خوبی با پلیس داشته باشند.

سروری ادامه داد: تصور می کنم در تهران تناسب مناسبی بین جمعیت، پلیس و کلانتری وجود ندارد. لذا باعث می شود فشار زیادی به حوزه امنیت وارد شود. طبیعتا شهرداری باید سهم خود را در حوزه توسعه مناسب امنیت متناسب با جمعیت انجام دهد که یکی از این موارد ساخت کلانتری است و پلیس هم باید نقش موثر خود را در خدماتی که شهرداری به مردم ارائه می کند، ایفا کند.

وی تاکید کرد: موضوع اساسی این است که هم خدمات شهرداری باید مردم مدار باشد و هم خدمات پلیس در حوزه امنیت باید مبتنی بر مردم مداری باشد که این هماهنگی می تواند در آینده آثار خوبی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران نیز در تشریح موضوعات مطرح شده در این جلسه هم اندیشی، گفت: این جلسه از جنس هم اندیشی و غیر علنی بود. امروز سردار رحیمی و معاونینش در شورا حضور پیدا کردند و مواردی از جنس گزارش عملکرد و آنچه که توفیقات و موانع عملکرد بود و نیاز به همکاری شورا و شهرداری داشت را مطرح کردند.

وی افزود: اعضای شورا نیز سوالات و موارد خود را در فضایی تعاملی مطرح کردند و مقرر شد کارگروه هایی برای تعامل، همکاری و هم افزایی بیشتر شکل بگیرد. برخی نیازهای جدی پلیس در تهران مطرح شد که یکی از آنها ساخت کلانتری است. شورا نیز بحث هایی در حوزه آسیب های اجتماعی را که به عنوان دغدغه موجود مطرح کرد. این موارد بر اساس آمار دقیق در این جلسه مطرح شد و امیدواریم در حوزه همکاری با ناجا در دوره جدید مدیریت شهری شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.