تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
کد خبر : 3042

هم تیمی عبادی پور به تمرین نیامد/ ستاره والیبال آمریکا از لیگ لهستان می رود؟

هم تیمی عبادی پور به تمرین نیامد/ ستاره والیبال آمریکا از لیگ لهستان می رود؟

به گزارش ایسنا،  تیلور ساندر ملی پوش آمریکایی اسکرا که یکی از ستاره های جهان والیبال و این تیم لهستانی شناخته می شود، علی رغم تمدید قرارداد به تمرینات این تیم باز نگشته است.   او که یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین بازیکنان اسکرا در کنار میلاد عبادی پور به حساب می آید در فروردین

به گزارش ایسنا،  تیلور ساندر ملی پوش آمریکایی اسکرا که یکی از ستاره های جهان والیبال و این تیم لهستانی شناخته می شود، علی رغم تمدید قرارداد به تمرینات این تیم باز نگشته است.  

او که یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین بازیکنان اسکرا در کنار میلاد عبادی پور به حساب می آید در فروردین ماه دچار مصدومیت شدیدی  از ناحیه مچ پا شد و برای همین ادامه لیگ لهستان را از دست داد.

در ماه ژوئن باشگاه اسکرا اعلام کرد که ساندر در فصل آینده در این باشگاه توپ خواهد زد چرا که گفته شد او قرارداش را با این تیم تمدید کرده است اما اخیرا اطلاعاتی منتشر شده است که ستاره والیبال آمریکا به دلایل شخصی به این تیم باز نخواهد گشت.  این بازیکن والیبال در حال حاضر در آمریکا حضور دارد.  او پس از نمایش ناموفق در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در حال استراحت است.

سوال بسیاری از هواداران اسکرا این است که اگر این بازیکن به تیم برنگردد چه کسی جایگزین او می شود؟  در تمرینات تیم اسکرا،  دیک کوی با تیم تمرین می کند و این درحالی است که فقط قرار بود در طول دوره آمادگی برای فصل جدید پلاس لیگا، این بازیکن به تیم کمک کند.  طبق اطلاعات غیر رسمی این بازیکن  ۳۴ ساله که اخیرا در لیگ ایتالیا بازی  کرده با اسکرا قرارداد امضا کرده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.