تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر : 8567

بهتری: هیچ مشکل مالی برای اعزام تیم‌های رزمی به مسابقات برون مرزی نداریم

بهتری: هیچ مشکل مالی برای اعزام تیم‌های رزمی به مسابقات برون مرزی نداریم

یوسف بهتری در گفت وگو با ایسنا، درباره مشکلات مالی این فدراسیون برای اعزام تیم سامبو به مسابقات قهرمانی جهان ازبکستان، اظهار کرد: فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در بهترین شرایط مالی قرار دارد و هیچ مشکلی برای اعزام تیم‌ها به مسابقات برون مرزی نداریم. در حال حاضر نیز هماهنگی‌های لازم برای اعزام ورزشکاران سامبو به

یوسف بهتری در گفت وگو با ایسنا، درباره مشکلات مالی این فدراسیون برای اعزام تیم سامبو به مسابقات قهرمانی جهان ازبکستان، اظهار کرد: فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در بهترین شرایط مالی قرار دارد و هیچ مشکلی برای اعزام تیم‌ها به مسابقات برون مرزی نداریم. در حال حاضر نیز هماهنگی‌های لازم برای اعزام ورزشکاران سامبو به قهرمانی جهان ازبکستان با شورای برون مرزی وزارت ورزش انجام شده و هیچ مشکلی برای اعزام ورزشکاران به این مسابقات وجود ندارد.

وی درباره انتقاد یکی از ملی پوشان سامبو در تجلیل از او پس از کسب مدال نقره قهرمانی آسیا سامبو در ازبکستان، گفت: فدراسیون هیچ دخالتی در مسائل داخلی انجمن‌ها ندارد و همواره سعی کردیم بر عملکرد انجمن ها نظارت کنیم و حمایت لازم را از آنها داشته باشیم.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی افزود: در حال حاضر ۸ انجمن تحت حمایت فدراسیون قرار دارد، هر زمان انجمن‌ها نیاز به حمایت داشتند، کوتاهی نکردیم و در کنار آنها بودیم.

بهتری پیرامون این پرسش که آیا هزینه‌ی اعزام تیم‌ها به مسابقات برون مرزی بر عهده‌ی انجمن‌هاست یا فدراسیون، گفت: انجمن‌هایی که زیر نظر فدراسیون فعالیت می‌کنند اگر اعزامی به مسابقات برون مرزی داشته باشند، هزینه‌ی اعزام ها را فدراسیون پرداخت می‌کند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا به امروز حمایت لازم را از انجمن‌ها داشتیم و اگر مشکلی از نظر اعتباری برای اعزام تیم‌های خود داشتند، تلاش کردیم مرتفع کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.