تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر : 37950

هاشمی: سوارکاری به هانگژو می رود/ ژیمناست‌کاران درگیر مسائل مدیریتی نشوند

هاشمی: سوارکاری به هانگژو می رود/ ژیمناست‌کاران درگیر مسائل مدیریتی نشوند

به گزارش ایسنا، مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو از اردوی تیم ملی ژیمناستیک در آکادمی ملی المپیک بازدید کرد.  هاشمی در مورد درخواست اعزام تیمی به بازی‌های آسیایی تصریح کرد: هیات اجرایی تیمی را موافقت نکرد اما حالا ببینیم چه می‌شود. از طرفی مهلت هم تمام

به گزارش ایسنا، مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو از اردوی تیم ملی ژیمناستیک در آکادمی ملی المپیک بازدید کرد. 
هاشمی در مورد درخواست اعزام تیمی به بازی‌های آسیایی تصریح کرد: هیات اجرایی تیمی را موافقت نکرد اما حالا ببینیم چه می‌شود. از طرفی مهلت هم تمام شده است و کمیته برگزاری هم به همین سادگی قبول نمی‌کند. با این حال تلاش خود را  می‌کنیم.
او ادامه‌ داد: تنها رشته‌ای که حدود یک سال دغدغه داشتیم، ژیمناستیک بود. می‌دانستیم مدال دارید و شبانه روزی تلاش می‌کنید اما هیچ‌کاری نکردیم‌ و کارمان ناچیز بود. شما ورزشکاران خودتان را درگیر مسائل نکنید. مشکلات مدیریتی را خودمان حل می کنیم. وزارت ورزش تثبیت می‌شود. شرایط کمیته ملی المپیک تثبیت شده است و با هم مسائل را حل می‌کنند. مشکلات و مسائلی وجود دارد که شما می‌دانید اما جای باز شدنش اینجا نیست. فقط با تمرکز برای مدال جلو بروید. 
او افزود: از همه کسانی که در فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کمک کردند، تشکر می‌کنم و به اعتقاد من وظیفه آنها بود. از خانم اینچه‌درگاهی هم تشکر می‌کنم که در لحظات آخر ورود کرد. مسائل موجود به ما برمی‌گردد و ما هم با تدبیر و آنچه به صلاح ورزش کشور است، انجام می‌دهیم. منتظر نتایج شما در بازی‌های آسیایی هستیم. اگر مسائلی در بحث کلان است، ما باید حل کنیم. امیدوارم بهترین مدال‌ها را بگیریم.
دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که امکان اضافه شدن یک نفر دیگر در ژیمناستیک وجود دارد یا خیر گفت: جلسه ثبت نهایی کاروان تمام شده است و سه تن از همکاران ما جلسه داشتند. تغییراتی را در آخرین جلسه هیات اجرایی داشتیم و یک نفر به بدمینتون، تیروکمان و تنیس اضافه شدند. سوارکاری در آخرین جلسه هیات اجرایی تایید شد و در لیست هانگژو است‌. برای اضافه شدن یک نفر به لیست ژیمناستیک تلاش می‌کنیم چون لیست بسته شده است. کار سخت است اما تلاش می‌کنیم اگر اتفاق بیفتد ژیمناستیک به صورت تیمی هم شرکت می‌کنند.
امکانات ژیمناستیک فرسوده است
هاشمی همچنین تاکید کرد: کاروان آماده است و مراسم بدرقه و تجلیل خوبی با حضور رییس جمهور خواهیم داشت. کاروان با انگیزه خوبی راهی بازی‌های آسیایی می‌شود. به فدراسیون‌ها برای خرید تجهیزات ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت کردیم. بودجه را تا جایی شد پرداخت کردیم. امکانات ژیمناستیک فرسوده است و بعد از بازی‌های آسیایی فکری کنیم و یک ست کامل با کمک وزارت ورزش تهیه کنیم. در شش ماهه دوم خودمان را برای تامین تجهیزات و کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنیم.
او در مورد تعداد نهایی کاروان گفت:  تعداد نهایی کاروان ایران به مرز ۵۲۲ تا ۵۲۳ نفر است. تغییرات لحظه‌ای است و کل کاروان زیر ۵۳۰ نفر است. خوشحالیم کاروان را با بستر کیفی اعزام می‌کنیم نه ۱۰۰ درصد کیفی. کل کشور تلاش می‌کنند کاروان خوبی داشته باشیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.