تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 43131

نگاه فنی و منطقی به تعرفه‌های پزشکی الزامی است

نگاه فنی و منطقی به تعرفه‌های پزشکی الزامی است

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: امروز مهاجرت نخبگان را نمی‌توان کتمان کرد اما بدون تردید بسیاری از این افراد را با شرایط مناسب‌تر می‌توانستیم در کشور نگه داریم. وی، ایجاد شرایط مناسب و امنیت شغلی، رفع نیازهای معیشتی، ارتقای شرایط حرفه‌ای، ایجاد فرصت‌های

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: امروز مهاجرت نخبگان را نمی‌توان کتمان کرد اما بدون تردید بسیاری از این افراد را با شرایط مناسب‌تر می‌توانستیم در کشور نگه داریم.
وی، ایجاد شرایط مناسب و امنیت شغلی، رفع نیازهای معیشتی، ارتقای شرایط حرفه‌ای، ایجاد فرصت‌های شغلی، گردش نخبگی و ایجاد صندلی‌های مدیریتی را بخشی از راهکارهای میان مدت و کوتاه مدت در این خصوص عنوان کرد.
زالی با اشاره به مشکلات زیست در کلانشهر تهران یکی از مشکلات معیشتی اساتید را تأمین مسکن عنوان کرد که سال‌ها پیش در این راستا پیشنهاد ساخت خانه‌های سازمانی برای اساتید مطرح شده بود.
وی به مکاتبات و پیگیری‌های صورت گرفته با نهادهای اقتصادی و اجرایی کشور در خصوص واگذاری محلی برای خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی و عدم توجه به این مکاتبات و قانون جوانی جمعیت اشاره کرد.
زالی تاکید کرد: امروز تلاش جمعی برای کُند ساختن فرایند مهاجرت نخبگان نیازمند عزم جدی است.
وی، هجمه‌های وارد شده به کادر درمان که هنوز آثار زخم کرونا بر جسم رنجور آنان مشهود است را نامهربانانه برشمرد و خدمات کادر درمان که به صورت شبانه روزی و فداکارانه ارائه می‌شود را یادآور شد.
زالی در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی اساتید علوم پایه و پزشکان شهرستان‌ها تاکید کرد: نگاه فنی و منطقی به تعرفه‌ها الزامی است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.