تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 15156

نوروز فرصت از دست رفته برای تبدیل تهران به مقصد گردشگران

نوروز فرصت از دست رفته برای تبدیل تهران به مقصد گردشگران

به گزارش ایسنا سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران و رییس کمیته گردشگری این شورا با حضور در مجموعه برج میلاد از جشنواره نوروزی و همچنین بخش های مختلف این مجموعه گردشگری بازدید کرد. علوی ضمن تقدیر از مدیریت برج میلاد برای اجرای برنامه های متنوع و شاد برای ایام نوروز گفت: امروز بسیار

به گزارش ایسنا سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران و رییس کمیته گردشگری این شورا با حضور در مجموعه برج میلاد از جشنواره نوروزی و همچنین بخش های مختلف این مجموعه گردشگری بازدید کرد.

علوی ضمن تقدیر از مدیریت برج میلاد برای اجرای برنامه های متنوع و شاد برای ایام نوروز گفت: امروز بسیار خوشحالیم که بعد از چندین ماه مجموعه برج میلاد میزبان گردشگران است و این مجموعه دوباره فعالیت های گردشگری و فرهنگی خود را پس از ۲ سال سخت محدودیت های کرونایی، شروع کرده و امروز به مقصد گردشگری مسافران تبدیل شده است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مدیران و کارکنان مجموعه برج میلاد ادامه داد: استقبال گردشگران از مجموعه هایی همچون برج میلاد، اراضی عباس آباد، دریاچه شهدای خلیج فارس نشان می دهد که گردشگری پایتخت هنوز جای کار دارد و باید برای سال های آینده برنامه ریزی های گسترده تری برای میزبانی از مسافران نوروزی پایتخت کرد.

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با اشاره به ازدحام و صف طولانی گردشگران در برج میلاد گفت: امکانات این مجموعه مانند آسانسور و سایر تجهیزات جهت بازدید همزمان این تعداد گردشگر، مهیا نیست و خود برج هم دارای ظرفیتی محدود است، لذا با استقبال گردشگران تشکیل صف طولانی قابل انتظار بود.

علوی با بیان اینکه متاسفانه برنامه ریزی مناسبی برای حضور گردشگران در سایر اماکن گردشگری شهر تهران نشده است، تاکید کرد: همین موضوع موجب شده تا گردشگران از مجموعه های مدیریت شهری تنها از ۳ مجموعه برج میلاد، اراضی عباس آباد و دریاچه شهدای خلیج فارس استقبال کنند.

وی ادامه داد: پیش از این در تذکری در صحن شورای شهر و همچنین در صحبت با مدیران شهرداری نسبت به لزوم برنامه ریزی دقیق برای آماده سازی اماکن گردشگری در دوران پساکرونا و نوروز ۱۴۰۱ تاکید کرده بودیم.

رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای نوروز ۱۴۰۲ از همین امروز تاکید کرد و یادآور شد: نوروز فرصت مناسبی برای حضور گردشگران در تهران است و استقبال از برج میلاد نشان داد با برنامه ریزی می توان سایر اماکن تفریحی و گردشگری را به مقصد گردشگران تبدیل کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری تهران، وی با اشاره به حضور مسافرانی از اقصی نقاط کشور در تهران برای ایام نوروز ۱۴۰۱ خاطر نشان ساخت: برای روزهای باقیمانده از نوروز نیز می توان برنامه ریزی داشت و اماکن تفریحی و گردشگری را آماده میزبانی از گردشگران کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.