تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 44288

ارتش رژیم صهیونیستی به کشتن ۳ تن از اسرایش در غزه اذعان کرد

ارتش رژیم صهیونیستی به کشتن ۳ تن از اسرایش در غزه اذعان کرد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما از کشته شدن سه تن از اسرایمان در غزه در حملات ارتش متاسف هستیم. به سربازان دستور داده شده تا به قواعد درگیری احترام بگذارند. هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تاکید

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما از کشته شدن سه تن از اسرایمان در غزه در حملات ارتش متاسف هستیم. به سربازان دستور داده شده تا به قواعد درگیری احترام بگذارند.
هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که کشته شدن سه سرباز اسیر در غزه یک حادثه خطرناک است که عواقب بسیار وخیمی خواهد داشت.
وی گفت: ارتش اسرائیل در ماموریت نجات اسرا شکست خورده است. فرماندهی ارتش در قبال کشته شدن سربازان اسیر به دلیل تلاش ناکام برای آزادی‌شان احساس مسئولیت می‌کند.
تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی نشان داد که پنج روز قبل از این حادثه در ساختمانی که این سه اسیر در آنجا اشتباهی کشته شدند، صدای افرادی که به زبان عبری درخواست کمک می‌کردند، شنیده شده بود.
در جریان یورش به یکی از ساختمان‌ها در دهم دسامبر سربازان صهیونیستی صداهایی به زبان عبری می‌شنیدند که می‌گفتند “ما ربوده شده‌ایم” و درخواست کمک می‌کردند اما این سربازان فکر می‌کردند که این حیله گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس برای محاصره کردن آنها در ساختمان مذکور در محله الشجاعیه در شرق غزه است. سربازان اسرائیلی این ساختمان را ترک کردند و فکر می‌کردند که مین گذاری شده است.
بر اساس تحقیقات یک بالگرد اسرائیلی به ساختمان حمله کرد. احتمالا اسرای صهیونیست بعد از این حمله از ساختمان فرار کرده و بعد توسط ارتش اسرائیل کشته شدند. بر اساس تحقیقات این سه سرباز زمانی که مورد هدف قرار گرفتند پرچم سفید در دست داشتند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.