تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 30416

نتایج بازی‌های شب گذشته NBA

نتایج بازی‌های شب گذشته NBA

به گزارش ایسنا، بازی‌های بامداد امروز(شنبه) NBA با برگزاری ۱۰ دیدار ادامه پیدا کرد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها تیم بسکتبال گلدن‌استیت وریرز با نتیجه ۱۲۰ به ۱۱۲ توانست فیلادلفیا سونی‌سیکسرز را شکست دهد و با ۳۹ پیروزی به رده ششم کنفرانس غرب صعود کند. در این دیدار جردن پول با ۳۳ امتیاز، ۳

به گزارش ایسنا، بازی‌های بامداد امروز(شنبه) NBA با برگزاری ۱۰ دیدار ادامه پیدا کرد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها تیم بسکتبال گلدن‌استیت وریرز با نتیجه ۱۲۰ به ۱۱۲ توانست فیلادلفیا سونی‌سیکسرز را شکست دهد و با ۳۹ پیروزی به رده ششم کنفرانس غرب صعود کند. در این دیدار جردن پول با ۳۳ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ پاس گل و ۶ پرتاب سه امتیازی بهترین بازیکن تیمش بود و زمینه‌ساز پیروزی وریرز شد. البته جوئل امبید، سنتر فلادلفیا با کسب ۴۶ امتیاز، ۹ ریباند و ۸ پاس گل بهترین بازیکن تیمش بود اما نتوانست مانع شکست شود.
در دیگر دیدار حساس دیشب، لس‌آنجلس لیکرز میزبان اوکلاهما بود و توانست با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۱۱ میهمانش را بدرقه کند. آنوتنی دیویس، سنتر ۲ متر و ۸ سانتی‌متری لیکرز با کسب ۳۷ امتیاز و ۱۴ ریباند بهترین بازیکن زمین بود. بوستون سلیتکس نیز در تی‌دی گاردن، ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۱۲۰ به ۹۵ ایندیانا پیسرز را از پیش رو برداشت. جیسن تیتم با کسب ۳۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پرتاب سه امتیازی و ۲ توپ‌ربایی بهترین بازیکن زمین بود و توانست به تنها بازیکن تاریخ سلتیکس تبدیل شود که در یک فصل، حداقل در ۴۰ بازی بیش از ۳۰ امتیاز کسب کرده است.
دنور ناگتس با ۴۸ پیروزی در کنفرانس غرب و میلواکی باکس با ۵۳ پیروزی در کنفرانس شرق صدرنشین هستند. تاکنون صعود تیم‌های دنور ناگتس و ممفیس گریزلیز از کنفرانس غرب و میلواکی باکس، بوستون سلتیکس و فیلادلفیا به پلی‌آف قطعی شده است.
نتایج کامل بازی‌های امروز NBA به شرح زیر است:
واشنگتن ویزاردز ۱۳۶ – ۱۲۴ سن‌انتونیو اسپرز بوستون سلتیکس ۱۲۰ – ۹۵ ایندیانا پیسرز دالاس موریکس ۱۰۹ – ۱۱۷ شارلوت هورنتس تورنتو رپتورز ۱۱۸ – ۹۷ دیترویت پیستونز ممفیس گریزلیز ۱۵۱ – ۱۱۴ هیوستن راکتس یوتا جز ۱۱۶ – ۱۴۴ میلواکی باکس گلدن‌استیت وریرز ۱۲۰ – ۱۱۲ فیلادلفیا سونی‌سیکسرز ساکرامنتو کینگز ۱۳۵ – ۱۲۷ فینیکس سانز پورتلند تریل‌بلیزرس ۹۶ – ۱۲۴ شیکاگو بولز لس‌آنجلس لیکرز ۱۱۶ – اوکلاهاما سیتی‌تاندر

جدول کنفرانس شرق

جدول کنفرانس غرب

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.