تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 48089

نمایش «زیرخاکی» در موزه جنگ خرمشهر اجرا شد

نمایش «زیرخاکی» در موزه جنگ خرمشهر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش خیابانی «زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی احمد طاهریان در قالب ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور در دو نوبت در موزه جنگ خرمشهر اجرا شد. زیر خاکی روایت یک بازمانده جنگ است که سال‌ها نقش بچه‌های تفحص را در مناطق عملیاتی بازی می‌کند و دوست دارد به مادران شهدای

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش خیابانی «زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی احمد طاهریان در قالب ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور در دو نوبت در موزه جنگ خرمشهر اجرا شد.
زیر خاکی روایت یک بازمانده جنگ است که سال‌ها نقش بچه‌های تفحص را در مناطق عملیاتی بازی می‌کند و دوست دارد به مادران شهدای گمنام کمک کند، وی از گنجی نام می‌برد که هیچ وقت تمام نمی‌شود و فقط مادران چشم انتظاری هستند که حاضرند به جای فرزند خود نشانه‌ای به یادگار داشته باشند.
این اثر هنری با تهیه کنندگی گروه تیم هنرمندان آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد هنرهای زیبا، سکانس از شهرستان خرمشهر با مدیریت خانم معصومه باباییان چم علیشاهی است.
طاهریان پور و صباح جوان پور در نمایش زیرخاکی ایفای نقش می‌کنند؛ همچنین باباییان چم علیشاهی سرپرست گروه این نمایش است و راحیل طاهریان پور نیز طراح لباس و صحنه و همچنین پوستر نمایش نامبرده را بر عهده دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.