تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 43114

امیر سرلشکر موسوی:بدون تربیت و آموزش تحقق اهداف ممکن نیست

امیر سرلشکر موسوی:بدون تربیت و آموزش تحقق اهداف ممکن نیست

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در آیین افتتاح اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان «از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی» که صبح امروز در ستاد ارتش برگزار شد، گفت: در این‌که تربیت و آموزش یکی از ارکان مهم هر جامعه و

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در آیین افتتاح اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان «از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی» که صبح امروز در ستاد ارتش برگزار شد، گفت: در این‌که تربیت و آموزش یکی از ارکان مهم هر جامعه و سازمان است همه اتفاق نظر دارند و همه قبول دارند که بدون تربیت و آموزش تحقق اهداف ممکن نیست. وی افزود: بسیاری هم معتقدند تربیت و آموزش رکن اصلی است اگر آموزش درست باشد، بقیه چیزها هم درست می‌شود و بدون این رکن هیچ چیزی سر جای خود قرار نخواهد گرفت.
وی ادامه داد: از دیرباز در ارتش، تربیت و آموزش یک رکن مهم بوده، بعضی در قالب سه پایه ایمان، انضباط، آموزش، بعضی دیگر پنج پایه ایمان، انضباط، آموزش، حفاظت و نگهداری و بعضی دیگر هم در قالب ارکانی معنویت محور، تربیت آموزش را دنبال کرده‌اند. اما در هر حال تربیت و آموزش در همه نظریه‌ها و راهبردها جای خود را داشته است، اما از آن روزی که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند “آموزش در نیروهای مسلح یک فریضه است” موضوع تربیت و  آموزش در ارتش طور دیگری مورد توجه قرار گرفت.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: فریضه دانستن آموزش از زبان نه فقط یک فرمانده یا نظریه‌پرداز و نه حتی از زبان یک رهبر یا بالاترین مقام یک کشور بلکه وقتی از زبان مجتهد جامع الشرایط و ولی فقیه صادر شده یک دگرگونی اساسی در نگاه به تربیت و آموزش در ارتش جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد.
وی گفت: ما می‌خواهیم فرآیند ادای این فریضه در ارتش جمهوری اسلامی ایران را در قالب یک ارائه توسط معاون تربیت و آموزش ارتش و یک نمایشگاه میدانی به رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح و همه مدعوین ارائه کنیم با این امید که راهنمایی‌های صاحب نظران دانشمند و مجرب در جهت ارتقای کار چراغ راه آینده‌مان باشد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.