تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 39685

نقش مؤثر جشنواره مطبوعات قم در ارتقاء کیفی تولیدات رسانه‌ای

نقش مؤثر جشنواره مطبوعات قم در ارتقاء کیفی تولیدات رسانه‌ای

امیرعلی عموزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط استان قم، اظهار کرد: یکی از رویکردهای برگزاری چنین جشنواره هایی، ایجاد بستر رقابت سالم و موثر بین اهالی رسانه در قالب‌های مختلف خبری و همچنین کمک به شناسایی نقاط قوت و ضعف مطبوعات استان است. مدیر کل فرهنگ

امیرعلی عموزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط استان قم، اظهار کرد: یکی از رویکردهای برگزاری چنین جشنواره هایی، ایجاد بستر رقابت سالم و موثر بین اهالی رسانه در قالب‌های مختلف خبری و همچنین کمک به شناسایی نقاط قوت و ضعف مطبوعات استان است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد: جشنواره مطبوعات می‌تواند به امر تعالی بخشی و ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات رسانه‌ای کمک کند و گامی در راستای پویایی و نشاط مطبوعاتی در رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای باشد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قم با بیان اینکه مطالبه‌گری و پیگیری مشکلات و مسائل شهروندان از رسالت‌های جامعه رسانه‌ای است، افزود: رسانه‌ها در راستای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و انعکاس اقدامات صورت گرفته نیز نقش آفرین هستند و این امر در جهت امید آفرینی به جامعه اهمیت دارد.
عموزاده بیان کرد: رسانه‌های استان قم با توجه به ظرفیت‌های عظیمی که بواسطه وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، مسجد مقدس جمکران و استقرار بزرگترین حوزه علمیه جهان تشیع و همچنین نگاه ویژه ملی به این استان که به فرموده رهبر معظم انقلاب، قم خاستگاه انقلاب اسلامی است مسئولیت بسیار خطیری بر عهده داشته و سهم قابل تأملی در تولیدات رسانه‌ای دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ضمن دعوت از فعالان رسانه‌ای برای شرکت در این جشنواره تصریح کرد: امید است با مشارکت خوب اهالی رسانه و مطبوعات قم شاهد برگزاری جشنواره مطلوبی در این استان باشیم.
گفتنی است، سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط استان قم از سوی  خانه مطبوعات استان قم با حمایت و همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و همچنین همراهی و مشارکت فعالانه اهالی رسانه این استان برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار نیز تا پایان مهرماه سال جاری است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.