تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 44032

نصرتی: می‌خواهیم دست پر به تبریز بازگردیم

نصرتی: می‌خواهیم دست پر به تبریز بازگردیم

به گزارش ایسنا، محمد نصرتی، مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با ملوان انزلی اظهار کرد: تمرینات خوب و منظمی پشت سر گذاشته‌ایم. پس از بردهای متوالی، شرایط تیم خیلی بهتر شده و به دنبال انجام بازی باکیفیت هستیم تا دست پر به تبریز بازگردیم. با احترام به تیم ملوان، شرایط

به گزارش ایسنا، محمد نصرتی، مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با ملوان انزلی اظهار کرد: تمرینات خوب و منظمی پشت سر گذاشته‌ایم. پس از بردهای متوالی، شرایط تیم خیلی بهتر شده و به دنبال انجام بازی باکیفیت هستیم تا دست پر به تبریز بازگردیم. با احترام به تیم ملوان، شرایط ما بسیار خوب است.
او در رابطه با شرایط حریف بیان کرد: ملوان در این فصل فوق العاده کار کرده و به مجموعه ملوان تبریک می‌گویم. آقای خمس نقاط قوت و ضعف حریف را به بازیکنان گوشزد کرده و به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم.
نصرتی درباره محرومان و مصدومان تراکتور گفت: به دلیل اخطارهای بی‌مورد داور در بازی هفته گذشته، شجاع خلیل‌زاده، صفا هادی و سعید کریم‌آذر را در اختیار نداریم. بقیه بازیکنان خوب و با انگیزه تمرین می‌کنند و امیدوارم بتوانند جای خالی بازیکنان محروم را پر کنند. همچنین در خصوص حضور یا عدم حضور یک الی دو بازیکن هم پزشک تیم نظر نهایی را خواهد داد. 
با توجه به محرومیت پاکو خمس به دلیل دریافت دومین کارت زرد فصل در دیدار هفته گذشته، محمد نصرتی در نشست خبری حضور یافت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.