تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 37674

پرسپولیس ذهنیتش را به دلیل نبود تماشاگر خراب نکند

پرسپولیس ذهنیتش را به دلیل نبود تماشاگر خراب نکند

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از بازی پرسپولیس برابر فولاد در هفته چهارم از لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خوبی بود و فولاد چون در ۳ بازی اخیر خود نتیجه‌ای کسب نکرده بود سعی داشت ۳ امتیاز بازی را به خود اختصاص بدهد، پرسپولیس نیز چون در بازی قبلی خود نتیجه

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از بازی پرسپولیس برابر فولاد در هفته چهارم از لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خوبی بود و فولاد چون در ۳ بازی اخیر خود نتیجه‌ای کسب نکرده بود سعی داشت ۳ امتیاز بازی را به خود اختصاص بدهد، پرسپولیس نیز چون در بازی قبلی خود نتیجه نگرفته بود برای جبران عقب افتادگی خود از سپاهان به ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشت. او گفت: پرسپولیس نیمه اول موفق نبود چون در فاز حمله هنوز ایراد دارد و مهاجمی که تیم را کمک کند ندارد اما نیمه دوم با برنامه تاکتیکی که پیاده کرد توانست به فاز دفاعی فولاد غلبه کند و با تعویض‌هایی که یحیی گل‌محمدی داشت شرایطی را فراهم کرد تا پرسپولیس به گل دوم دست پیدا کند.
وی در ارزیابی از نقاط ضعف پرسپولیس گفت: پرسپولیس در فاز حمله ایراد دارد و از بازیکن شش دانگ در این خط برخوردار نیست و این موضوع برای پرسپولیس به خصوص در آسیا شرایط خوبی را رقم نمی‌زند و پرسپولیس باید فکر اساسی برای خط حمله کند. البته در دفاع و هافبک مشکلی ندارد و از بازیکنان خوبی بهره‌مند است. خان‌محمدی در ارزیابی از رقابت‌های لیگ برتر در پایان هفته چهارم، افزود: لیگ امسال متفاوت از سال گذشته است؛ یکسری تیم‌ها هجومی و تعداد دیگر در خط دفاع قوی عمل می‌کنند و برای گرفتن امتیاز دست به هر کاری می‌زنند. سپاهان حریف سرسختی برای پرسپولیس در لیگ امسال خواهد بود. بنابراین پرسپولیس باید شرایط ایده‌آل‌تری داشته باشد تا از این تیم‌ها عبور کند تا به قهرمانی برسد. البته با کم و کاستی‌هایی که در لیگ تا به امروز داشتیم اما شرایط آن راضی کننده است. البته نمی‌دانم مسوولان چه زمانی می‌خواهند سیستم وی ای آر را بیاورند. واقعا مشکل یکسری بازی‌ها به خاطر یکسری اشتباهات داوری است که جبران‌ناپذیر است.
این بازیکن پیشین پرسپولیس هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که حضور نداشتن تماشاگران چقدر در افت عملکرد تیم پرسپولیس تاثیرگذار است؟ گفت: باید با همین مسائل و مشکلات پرسپولیس پیش برود تا ورزشگاه درست شود؛ باید با همین ذهنیات بازی‌های خود را انجام دهند تا هم ورزشگاه درست شود و هم شاهد حضور تماشاگر در آزادی باشیم. به هر صورت باید بدون تماشاچی بازی‌ها را ادامه دهند و ذهن خود را به خاطر این مساله خراب نکند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.