تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر : 30041

نتیجه تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری به صحن مجلس می‌رود

نتیجه تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری به صحن مجلس می‌رود

محمد وحیدی در نشست با جمعی از تولید کنندگان اسب اصیل ترکمن و هیأت سوارکاری خراسان شمالی، با اشاره به اینکه نتایج هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری به صحن می‌آید، اظهار کرد: تاکنون نیز اسناد متقنی از عملکرد فدراسیون مذکور به دست آمده است. وی با بیان در صنعت اسب به طور

محمد وحیدی در نشست با جمعی از تولید کنندگان اسب اصیل ترکمن و هیأت سوارکاری خراسان شمالی، با اشاره به اینکه نتایج هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری به صحن می‌آید، اظهار کرد: تاکنون نیز اسناد متقنی از عملکرد فدراسیون مذکور به دست آمده است.
وی با بیان در صنعت اسب به طور قطع رقابت وجود دارد، ادامه داد: تحقیق و تفحص در این فدراسیون با عمق بسیار زیادی انجام می‌شود و مجلس شورای اسلامی مصمم است که پس از اعلام نتیجه در صحن مجلس شورای اسلامی، پیگیری قانونی انجام شود.
نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی اولویت اصلی دفاع از اسب اصیل ترکمن است.
وی تأکید کرد: خلوص اسب باید در خاستگاه اصلی آن که کمتر دچار آلودگی شده است، بررسی شود.
وحیدی در پایان بیان کرد: طی سال‌های گذشته از نحوه عملکرد فدراسیون سوارکاری و کمیته اسب ترکمن بیشترین آسیب به اسب اصیل ترکمن در خراسان شمالی و گلستان وارد شده است.
به گزارش ایسنا، وی پیش از این در گفت و گویی اعلام کرده بود: تحقیق و تفحص به لحاظ قانونی دوره‌ای ۶ ماه دارد که قابل تمدید است. اعضا در این دوران شکایات را بررسی می‌کنند و پس از ارائه گزارش در صحن، نمایندگان تصمیم نهایی را خواهند گرفت. بحث دوپینگ اسب‌ها و واردات غیرقانونی و عملکردهای مالی و اداری در فرآیند تحقیق و تفحص وجود دارد. این فرآیند به یک دوره مدیریتی برمی‌گردد.
وی بیان کرده بود: تغییر فردی که بنا بر گزارش دستگاه های نظارتی و وزارت ورزش و جوانان طی فرآیند غیر قانونی خود را رئیس فدراسیون سوارکاری می دانست، پایان کارِ هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری نخواهد بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.