تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر : 37369

دمیر: باید از نظر ذهنی ریکاوری شویم

دمیر: باید از نظر ذهنی ریکاوری شویم

به گزارش ایسنا، هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی و پیش از بازی با ساحل‌عاج توضیح داد: تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم اما با توجه به نتیجه‌ای که در بازی با برزیل کسب شد، ریکاوری ذهنی بازیکنان کار راحتی نیست. او درباره شرایط بازیکنان برای حضور در بازی

به گزارش ایسنا، هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی و پیش از بازی با ساحل‌عاج توضیح داد: تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم اما با توجه به نتیجه‌ای که در بازی با برزیل کسب شد، ریکاوری ذهنی بازیکنان کار راحتی نیست.
او درباره شرایط بازیکنان برای حضور در بازی فردا نیز گفت: کار سختی را پیش رو داریم اما فکر می‌کنم با تمرینی که امروز انجام دادیم، برای بازی فردا مقابل ساحل‌عاج آماده هستیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، درباره وضعیت ارسلان کاظمی و متین آقاجان‌پور که به دلیل مصدومیت جزئی تمرین امروز را از دست دادند، نیز اظهار کرد: ارسلان سرماخوردگی دارد و متین هم امروز از ناحیه مچ پا آسیب دیدگی کوچکی پیدا کرد. آن‌ها بازیکنان مهمی برای ما هستند، اما با هر شرایطی مبارزه می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.
دمیر با اشاره به اهمیت داشتن آمادگی ذهنی برای بازی فردا، تصریح کرد: در شرایط فعلی ریکاوری ذهنی برای ما مهم‌تر از هر چیزی است. از نظر جسمی ضعفی نداریم و فقط باید از نظر ذهنی برای بازی مقابل ساحل‌عاج ریکاوری و آماده شویم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.